بازی

فصل چهارم از چپتر سوم Fortnite منتشر شد

فصل چهارم از چپتر سوم Fortnite منتشر شد

شرکت اپیک گیمز فصل چهارم از چپتر سوم فورتنایت را منتشر کرد و همان‌طور که انتظار می‌رود، این فصل شامل بتل پس جدیدی برای این شوتر بتل رویال با چند اسکین جدید است. درمورد تم فصل چهارم که Paradise نام دارد، ماده‌ای به نام کروم در مرکزیت است که به‌کندی دارد جزیره را غرق می‌کند. همزمان با شروع فصل چهارم، فورتنایت چند مکانیزم و سیستم جدید به گیم‌پلی اضافه کرده است که فرمول بتل رویال را تغییر می‌دهد.

کروم موردی است که به اکثر این مکانیزم‌های جدید اضافه شده است و به بازیکنان اجازه می‌دهد از میان دیوارها رد شوند، برای مدت کوتاهی آسیب‌پذیر نباشند یا به‌سرعت ازطریق ساختمان‌ها جابه‌جا شوند. همچنین بیشتر فضای خود جزیره هم عوض شده است تا با این کروم درحال‌پخش سازگار باشد. نه‌تنها مناطق جدیدی به این ماده مرموز مرتبط شده‌اند، بلکه بسیاری از نقاط قدیمی جزیره فورتنایت هم تغییرات جزئی نسبت به‌حالت قبل داشته‌اند. درنهایت سلاح‌های کروم جدیدی در بازی قرار گرفته‌اند و ازطریق Chrome Chests که درون دنیای فورتنایت پخش شده‌اند، قابل دستیابی هستند.

دانلود ویدئو از آپارات

اکانت توییتر فورتنایت دراین‌باره نوشته است: «در Paradise به سفر بپردازید، جایی که اوقات فراغت با آشوب و سعادت با مزاحمت رو‌به‌رو می‌شود! کروم منتظر هیچ‌چیز نمی‌ماند. FortniteParadise شروع شده است!». گفتنی است بتل پس این فصل جدید شامل اسکین‌های جدیدی می‌شود که قابل باز کردن هستند. مهم‌ترین آن‌ها اسکین Spider-Gwen (اسپایدر-گوئن) است که در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse با صداگذاری هیلی استاینفلد حضور داشت.

دیگر اسکین‌ها مختص به خود فورتنایت هستند و شامل Paradigm ،Bytes ،Grriz ،Meow Skulls ،Lennox Rose و Twyn است. اپیک قول داد در فصل چهارم بازیکنان بتوانند The Herald را آزاد کنند که باس جدید فصل چهارم است. درحالی‌که زمان عرضه‌ای برای این باس درنظر گرفته نشده، می‌توان انتظار داشت در هفته‌های پیش‌رو اطلاعاتی راجع به آن بشنویم.

نظر شما دراین‌باره چیست؟ آیا قصد تجربه فصل جدید بازی فورتنایت را دارید؟


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا