بازی

جمع‌آوری موارد افشاشده از GTA 6 در انجمن‌ها

جمع‌آوری موارد افشاشده از GTA 6 در انجمن‌ها

دو انجمن GTAForums، که اطلاعات افشاشده از GTA 6 ابتدا در آن منتشر شد و انجمن ردیت GTA 6 پیام‌هایی منتشر کرده‌اند که در آن به کاربران گفته‌اند به آن‌ها خطاب شده است تا لینک‌های مرتبط با اطلاعات فاش شده را حذف کنند. آنگونه که تام هندرسون گزارش می‌دهد، موضوع اصلی مرتبط با موارد افشاشده در GTAForums برای مدتی بسته شده بود و پیغامی به نمایش درمی‌آمد که «از طرف Take Two Interactive با ما تماس گرفته شده است تا موارد کپی‌رایت شده را از GTAForums حذف کنیم. به مانند بازی‌های قبلی، ما این موضوع را رعایت می‌کنیم و این تاپیک در زمان مناسب بازگشایی خواهد شد. از درک شما سپاسگزاریم».

از آن زمان این موضوع بازگشته است، هرچند قفل شده است و تمامی لینک‌های مرتبط با موارد فاش شده حذف شده‌اند. پیغامی در بالای صفحه منتشر شده که می‌گوید: «تمامی موارد حساس در این موضوع پنهان شده‌اند و این موضوع به‌خاطر مسائل آرشیوی دوباره عمومی شده است». در همین زمان تمامی ساب‌ردیت GTA 6 برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شد.

آنگونه که کاربر توییتر ArthurLexur مشاهده کرده است، پیغامی در این فروم می‌گفت: «بابت مسائل قانونی تمامی محتوا و لیک‌های GTA 6 به‌طور موقت متوقف شده است، تازمانی‌که موارد برای ما مشخص شود. بابت ایجاد مزاحمت برای شما متاسفیم». این ساب‌ردیت هم بازگشته است و اخطاری در بالای آن به‌نمایش درآمده که هیچکس نمی‌تواند به موارد افشاشده لینک دهد؛ وگرنه این انجمن توسط تیک تو پاک خواهد شد.

«ما این ساب‌ردیت را به شرطی باز می‌کنیم که کسی نتواند لینک، تصویر و ویدئوهای موارد لورفته را منتشر کند. این کار برای محافظت از حذف شدن انجمن توسط شرکت راک‌استار صورت پذیرفته است. هرچند ما اجازه می‌دهیم بحث‌هایی بابت موارد لورفته بدون لینک به آن‌ها انجام پذیرد. ما به کامنت‌هایی که دارای لینک دانلود به موارد لیک‌شده هستند، اجازه انتشار نمی‌دهیم.»

دیروز بیش از یک ساعت از ویدئوهای مرتبط با بازی GTA 6 فاش شده بود و از آن زمان شرکت تیک تو در تلاش است تا این موارد را از اینترنت حذف کند. ویدئوهای متعددی به درخواست این شرکت از یوتیوب حذف شده است، که می‌تواند دلیلی بر واقعی بودن موارد لورفته باشد. اعلامیه‌های حذف از طرف شرکت تیک تو است و به‌نظر با آدرس ایمیلی مرتبط با شرکت راک‌استار ثبت شده‌اند؛ که می‌تواند دلیل دیگری بر صحت فایل‌های افشاشده باشد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا