بازی

توضیح سازنده سری Yakuza در مورد تغییر نام آن به Like a Dragon

توضیح سازنده سری Yakuza در مورد تغییر نام آن به Like a Dragon

سری Yakuza از زمان پیدایش خود در ژاپن و بازار غربی نام‌های مختلفی از جمله Like a Dragon یا Ryu Ga Gotoku داشته است. البته Ryu Ga Gotoku همان نامی است که استودیوی سازنده سری یاکوزا برای خود برگزیده است. حال این سازنده اعلام کرد که نسخه‌های جدید سری یاکوزا در بازار غربی با نام Like a Dragon شناخته خواهند شد. در همین راستا ماسایوشی یوکویاما، رئیس استودیو Ryu Ga Gotoku در مصاحبه‌ای با IGN در مورد تغییر نام سری یاکوزا صحبت کرد و توضیح داد که نسخه‌ی غربی آخرین بازی این مجموعه یعنی Yakuza: Like a Dragon که در ژاپن با نام Ryu Ga Gotoku 7 شناخته می‌شود، یک اقدام آزمایشی برای شروع تغییر نام سری بود.

یوکویاما در این‌باره گفت: «آن نسخه‌ی یاکوزا بازی Yakuza: Like a Dragon بود و ما متوجه شدیم که اگر این بازی را به‌طور ناگهانی و بدون کلمه‌ی یاکوزا در آن منتشر کنیم، مردم با تعجب می‌پرسند که این بازی چیست و چه اتفاقی افتاده است. بااین‌حال واکنش‌ها نسبت به نام Like a Dragon بسیار خوب به نظر می‌رسید و به ما اعتماد به نفس داد تا نام یاکوزا را حذف کنیم و مستقیما با عنوان Like a Dragon ادامه دهیم».

شخصیت اصلی بازی Like a Dragon Ishin

یوکویاما در ادامه توضیح داد که این سری با اینکه هنوز روی فعالیت باندهای خلافکار و زیرزمینی تمرکز دارد، اما دیگر لزوما روی یاکوزا متمرکز نیست. یوکویاما در ادامه به بیان علت تغییر نام نسخه‌های غربی سری پرداخت: «از نظر داستانی، ما در مورد دنیای زیرزمینی جنایتکاران صحبت می‌کنیم که واقعا در مورد یاکوزا نیست؛ بنابراین منطقی است که ما این لقب را در نام بازی وارد نکنیم. اگر از نظر زبانی بررسی کنیم، Yakuza: Ishin در مورد ایشین یاکوزا نیست. پس نام Like a Dragon: Ishin منطقی‌تر است».

استودیو Ryu Ga Gotoku برای سری Like a Dragon چند نسخه‌ی در حال ساخت را معرفی کرده است که در آینده عرضه خواهند شد. از این میان، دو نسخه‌ی Like a Dragon: Ishin و Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شوند و بازی Like a Dragon 8 برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا