بازی

انتشار تریلر گیم پلی بازی The Division Heartland

انتشار تریلر گیم پلی بازی The Division Heartland

یوبیسافت که این روزها حساب زیادی روی مجموعه‌ی The Division باز کرده، در رویداد امشب Ubisoft Forward نیز محتوای جدید و متوعی را دنیای بازی‌های دیویژن به نمایش گذاشت. براساس توضیحات توسعه‌دهندگان این شرکت، پشتیبانی از The Division 2 همچنان ادامه دارد و یک بازی موبایلی به نام The Division Resurgence نیز در دست توسعه قرار دارد؛ اما بازی شوتر رایگان The Division Heartland که در سبک PvPvE ساخته می‌شود، بازی جدید دیگری بود که در این برنامه ضمن ارائه‌ی توضیحات به نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی آن پرداخته شد.

در توضیحات این بخش از رویداد آنلاین یوبیسافت گفته شد که بازیکنان در Heartland مجدداً در نقش یکی از مأموران The Division قرار گرفته و اینبار به شهر کوچکی در ایالت‌های غربی می‌رود تا از شهروندان درباره تهدید متجاوز محافظت کنند. علاوه‌بر این در انتهای این بخش از بازیکنان دعوت شد تا با مراجعه به وبسایت اختصاصی Division Heartland در مرحله آزمایشی بازی که در ادامه سال ۲۰۲۲ و ازطریق پلتفرم پی سی و کنسول‌ها ارائه خواهد شد، شرکت کنند.

دانلود از آپارات

بازی The Division Heartland به دو بخش اصلی تقسیم شده است: بخش اول Storm Operations نام دارد که حالت PvPvE بازی است. در این حالت ۴۵ بازیکن در مقابل سایر بازیکنان و مأموران یاغی کنترل شده توسط هوش مصنوعی به نام Vultures قرار می‌گیرند و باید از ویروس کشنده فرار کنند. بخش دوم Excursions نام دارد که بازیکنان را در مأموریت‌های PvE قرار می‌دهد. بازیکنان در این حالت باید به جمع‌آوری منابع، فعال کردن آژیرها و آماده کردن میدان مبارزه برای Excursion Operations بپردازند.

طبق گفته‌ی یوبیسافت The Division Heartland در آوریل ۲۰۲۳ (فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی آن مشخص نشده است. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا