بازی

پیوستن اورلاندو بلوم و یک بازیگر دیگر به فیلم Gran Turismo سونی

پیوستن اورلاندو بلوم و یک بازیگر دیگر به فیلم Gran Turismo سونی

مدتی پیش بود که دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things پس از توافق با سونی پیکچرز به‌عنوان اولین بازیگر به جمع بازیگران فیلم Gran Turismo اضافه شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم گرن توریسمو اضافه شده‌اند. اورلاندو بلوم،‌ بازیگر نقش لگولاس در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و ویل ترنر در فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب، پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران فیلم Gran Turismo اضافه شده است.

بلوم نقش یک مدیر بازاریابی گرسنه را بازی خواهد کرد که در حال فروش در ورزش اتومبیل‌رانی است و او ممکن است کمی به هنر هم علاقه و اعتقاد داشته باشد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Gran Turismo قرار است از این هفته در اروپا آغاز شود، اما علاوه‌بر بلوم و هاربر، آرچی مدکوی، بازیگر سریال See و فیلم Midsommar دیگر بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم گرن توریسمو اضافه شده است. مدکوی نقش یک نوجوان را بر عهده دارد که هاربر قرار است به او برای تبدیل شدن به یک راننده ماشین آموزش دهد.

آرچی مدکوی در سریال See

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 وظیفه کارگردانی فیلم Gran Turismo را بر عهده دارد. فیلم گرن توریسمو براساس یک داستان واقعی در دست ساخت است که داستان یک گیمر نوجوان را دنبال می‌کند که با پلی استیشن از تجربه بازی Gran Turismo لذت می‌برد و رویای تبدیل شدن به یک راننده حرفه‌ای را در سر داشت. این شخص اکنون واقعا تبدیل به یک راننده حرفه‌ای مسابقات اتومبیل‌رانی شده است.

همچنین جیسون هال، نویسنده فیلم American Sniper و زک بایلین،‌ نویسنده فیلم King Richard وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Gran Turismo را بر عهده دارند. علاوه‌بر بازی در سه فیلم ارباب حلقه‌ها و دو قسمت فیلم هابیت به‌همراه بازی در ۴ قسمت فیلم Pirates of the Caribbean، بلوم سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم Troy، فیلم Kingdom of Heaven، فیلم Elizabethtown، فیلم The Three Musketeers، فیلم Zulu، فیلم The Outpost و سریال Carnival Row را داشته و اخیرا در فیلم Red Right Hand و فیلم Wizards بازی کرده است.

فیلم Gran Turismo قرار است در تاریخ ۱۱ آگست ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا