بازی

عبور درآمد بازی League of Legends: Wild Rift از مرز ۵۰۰ میلیون دلار

عبور درآمد بازی League of Legends: Wild Rift از مرز ۵۰۰ میلیون دلار

گزارش مالی که اخیرا توسط Sensor Tower منتشر شده است، نشان می‌دهد که درآمد جهانی بازی League of Legends: Wild Rift، محصول استودیوی رایت گیمز هم‌اکنون از مرز ۵۰۰ میلیون دلار گذشته است. در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ استودیوی رایت گیمز این اثر را به‌عنوان اولین بازی موبایلی خود روانه‌ی بازار کرد. طبق آمار منتشر شده، بازیکنان چینی حدود ۷۲ درصد و مبلغی در حدود ۳۴۶ میلیون دلار از کل درآمد بازی League of Legends: Wild Rift را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین مشخص شد که بیشترین درآمد این بازی ازطریق پلتفرم iOS و فروشگاه اپ استور بوده است؛ بدین ترتیب رایت گیمز در مجموع ۴۵۲/۲ میلیون دلار ازطریق این فروشگاه درآمد کسب کرده است. در همین حال درآمد حاصل از فروشگاه گوگل پلی به ۸۰ میلیون دلار می‌رسد که حدود ۱۶ درصد از کل درآمد بازی League of Legends: Wild Rift از زمان انتشار تا به امروز به حساب می‌آید.

بازی اندروید League of Legends: Wild Rift

علاوه‌براین، Sensor Tower اعلام کرد که استودیوی رایت گیمز ازطریق انتشار بازی‌های موبایلی خود مثل Teamfight Tactics ،Legends of Runeterra و League of Legends: Wild Rift تاکنون به درآمد بیش از ۸۲۸ میلیون دلاری رسیده که تمامی آن ازطریق خریدهای درون برنامه‌ای بازیکنان به‌دست آمده است.

به نظر می‌رسد استودیوی رایت گیمز توانسته است در بازار بازی‌های موبایلی به موفقیت‌های قابل قبولی دست یابد. سال گذشته این توسعه‌دهنده تایید کرد که قصد دارد یک بازی موبایلی براساس بازی چندنفره و شوتر خود به‌نام Valorant را تولید و منتشر کند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا