بازی

بن شدن خریدارهای Orb غیرقانونی در بازی Diablo Immortal

بن شدن خریدارهای Orb غیرقانونی در بازی Diablo Immortal

در ماه سپتامبر امسال بود که بازیکنان Diablo Immortal اعلام کردند افرادی که Orbها را ازطریق سایت‌های دیگری به جز فروشگاه رسمی بلیزارد خریداری کرده‌اند، از رقابت‌های آنلاین بن شده‌اند. علاوه‌بر این، بلیزارد این Orbها را از حساب بازیکنان حذف کرد و آن تعدادی را که در بازی مصرف شده‌اند، به‌عنوان بدهی به حساب بازیکنان افزوده است. این اقدام سبب می‌شود که بازیکنان مورد بحث برای خرید Orb از فروشگاه رسمی Diablo Immortal مجبور باشند ابتدا بدهی خود را پرداخت کنند.

در ادامه بلیزارد اعلام کرده است که بازیکنانی که بدهی Orb داشته باشند، نمی‌توانند در رقابت‌های بخش چندنفره و آنلاین شرکت کنند. در ادامه آدام فلچر، سرپرست انجمن بازی Diablo Immortal در روز چهارشنبه نوشت: «ما یک اصلاحیه‌ی فوری داریم که اواخر امروز اجرا می‌شود تا این بازیکنان را از شرکت در رقابت‌های Battlegrounds و سایر فعالیت‌های PvP منع کند».

مبارزه با باس در بازی Diablo Immortal

نکته‌ی جالب این است که در فروشگاه بازی Diablo Immortal، قیمت ۷۲۰۰ گوی اترنال معادل ۹۹.۹۹ دلار است و کانال‌های فروش دیگر این تعداد را با قیمتی بین ۳۰ تا ۵۰ دلار به فروش می‌رسانند. هنوز مشخص نشده است که این کانال‌ها و سایت‌های غیررسمی چگونه این Orbها را به‌دست می‌آورند. زیرا این آیتم‌ها فقط ازطریق فروشگاه درون بازی به‌دست می‌آیند و حتی پیشروی در بتل پس یا گذراندن چالش‌های روزانه‌ این آیتم را به بازیکنان پاداش نمی‌دهد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا