بازی

شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Halo با انتشار اولین تصویر، پیوستن دو بازیگر جدید

شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Halo با انتشار اولین تصویر، پیوستن دو بازیگر جدید

مقاله‌ مرتبط:

  • نقد سریال هیلو (Halo) | فصل اول

اوایل امسال بود که فصل اول سریال Halo از شبکه پارامونت پلاس پخش شد و با وجود واکنش‌های متوسط و ضعیف طرفداران، این سریال توانسته به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این سرویس استریم تبدیل شود. پیش از پخش سریال، پارامونت سریال هیلو را برای فصل دوم تمدید کرده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Halo آغاز شده است.

شبکه پارامونت پلاس با انتشار یک تصویر اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال هیلو در کشور ایسلند آغاز شده است. در این تصویر می‌توان شاهد حضور اعضای سیلور تیم درکنار مستر چیف باشیم که به مکانی جدید و متفاوت سفر کرده‌اند. همچنین بخش‌هایی از مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Halo قرار است در بوداپست در کشور مجارستان در اواخر سال ۲۰۲۲ انجام شود. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اولین روز فیلمبرداری فصل دوم سریال Halo در ایسلند

همچنین جوزف مورگان، بازیگر سریال The Originals و کریستینا رودلو، بازیگر فیلم No One Gets Out Alive دو بازیگر جدیدی هستند که برای بازی در نقش‌های اصلی به جمع بازیگران فصل دوم سریال Halo اضافه شده‌اند. مورگان نقش اکرسون را بر عهده دارد که یک مامور اطلاعاتی قدرتمند است که در طول دوران حرفه‌ای خود به بالاترین رده‌های سازمان دست پیدا کرده و اکنون دارای یک بخش مخفی اطلاعاتی در UNSC است.

رودلو نقش تالیا پرز را بر عهده دارد که سرجوخه متخصص در زبان‌شناسی برای یک واحد ارتباطاتی UNSC است. او به‌تازگی استخدام شده و هنوز یک جنگ واقعی را ندیده است. همچنین فیونا اوشانسی، بازیگر نقش لیرا و تیلان بیلی، بازیگر نقش کسلر که به‌عنوان بازیگر نقش مهمان در فصل اول سریال حضور داشتند، حالا از بازیگران اصلی فصل دوم سریال Halo هستند. همچنین دیوید وینر، سازنده سریال Brave New World به‌عنوان شورانر جدید در فصل دوم سریال هیلو حضور دارد.

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌روند در فصل دوم سریال Halo بازگردند. طرفداران امیدوار هستند تا فصل دوم سریال هیلو اقتباسی به مراتب وفادارانه‌تر از فصل اول آن باشد که این نظر مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته بود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا