بازی

پشتیبانی از گفت‌وگو صوتی دیسکورد به کنسول های ایکس باکس اضافه شد

پشتیبانی از گفت‌وگو صوتی دیسکورد به کنسول های ایکس باکس اضافه شد

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت پشتیبانی از گفت‌وگوی صوتی دیسکورد را به کنسول‌های ایکس باکس اضافه کرده است و اکنون همه‌ی کاربرها می‌توانند از آن استفاده کنند. این قابلیت که در اواخر تیر امسال در دسترس برخی از اینسایدرهای ایکس باکس قرار گرفت، امکان گفت‌وگوی مستقیم ازطریق کانال‌های مکالمه صوتی یا تماس‌های گروهی را برای کاربرهای ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس فراهم می‌کند.

به‌روزرسانی تازه به کاربران دیسکورد اجازه می‌دهد تا با کاربران ایکس باکس، موبایل و کامپیوتر ارتباط برقرار کنند. بازیکن‌ها درحال‌حاضر امکان مشاهده افراد در دسترس برای گفت‌وگو و گیمرهای مشغول مکالمه را دارند و می‌توانند بین تماس صوتی دیسکورد و بخش گفت‌وگوی ایکس باکس یکی را برای گفت‌وگو با دوستان انتخاب کنند.

گفت‌وگوی صوتی دیسکورد در کنسول های ایکس باکس

پس از به‌روزرسانی تازه گزینه‌ی Try Discord Voice on Xbox در منو Parties and Chats تنظیمات ایکس باکس پدیدار می‌شود. بازیکن‌ها با انتخاب این گزینه به برنامه مربوطه هدایت می‌شوند تا حساب دیسکورد خود را به حساب ایکس باکس متصل کنند. باید به این نکته اشاره کنیم که اگر قبلا حساب دیسکورد خود را به حساب ایکس باکس متصل کرده‌اید، باید این کار را دوباره انجام دهید تا بتوانید از تماس صوتی دیسکورد در کنسول استفاده کنید.

هفته‌ی گذشته شرکت مایکروسافت با انتشار یک به‌روزرسانی تازه برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس ویژگی حذف نویز بخش گفت‌وگوی گروهی را معرفی کرد که در حذف صداهایی نظیر کلیک‌های کنترلر، صداهای محیطی و نفس کشیدن بازیکن‌ها مؤثر خواهد بود. این ویژگی کاربردی به‌زودی روی دستگاه‌های بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد. دیگر ویژگی این به‌روزرسانی به گیمرها اجازه می‌دهد تا به‌طور مستقیم به بازی دوستان ملحق شوند.

شرکت Microsoft قصد دارد تا در سال ۲۰۲۳ یک رابط کاربری تازه و بهبودیافته از صفحه‌ی اصلی ایکس باکس را دردسترس کاربران خود قرار دهد. این شرکت اخیرا آزمایش تغییرات رابط کاربری را آغاز کرده است که با بهبود طراحی باعث دسترسی آسان‌تر بازیکن‌ها به قسمت‌های مختلف نظیر بخش تنظیمات می‌شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا