بازی

عبور فروش جهانی بازی Octopath Traveler از مرز ۳ میلیون نسخه

عبور فروش جهانی بازی Octopath Traveler از مرز ۳ میلیون نسخه

عصر امروز در جریان برگزاری رویداد نینتندو دایرکت، دو شرکت نینتندو و اسکوئر انیکس با انتشار یک تریلر به‌صورت رسمی از نسخه دوم بازی Octopath Traveler رونمایی کردند. بازی Octopath Traveler 2 قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ (۵ اسفند ۱۴۰۱) در دسترس کاربران کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی قرار بگیرد. این بازی قصه کاراکترهای جدیدی را روایت خواهد کرد و شاهد اضافه‌ شدن مکانیزم‌های مختلف جدیدی برای گیم پلی آن خواهیم بود.

اسکوئر انیکس در کنار معرفی بازی Octopath Traveler 2 آمار فروش نسخه اول را نیز به‌صورت رسمی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. طبق گفته این شرکت، مجموع فروش نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی بازی Octopath Traveler از زمان انتشار خود تا به این لحظه از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کرده است. در ماه فوریه سال گذشته میلادی، اسکوئر انیکس اعلام کرده بود که این اثر ۲.۵ میلیون نسخه فروش رفته است. آمار منتشر‌شده جدید نشان‌دهنده ادامه فروش خوب این بازی است. 

تصویر بازی Octopath Traveler

این ساخته دو بعدی اسکوئر انیکس ابتدا در سال ۲۰۱۸ برای کاربران کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. اثر منتشر‌شده در ادامه در طی سه سال برای پی سی، پلتفرم گوگل استدیا و ایکس باکس وان نیز پورت و روی‌ آن‌ها عرضه شد. از طرفی دیگر نیز یک نسخه اسپین آف از این بازی با نام Octopath Traveler: Champions of the Continent در سال ۲۰۲۰ در کشور ژاپن روی اندرید و IOS عرضه شد. اوایل سال جاری این نسخه در دسترس کاربران غربی نیز قرار گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا رویداد نینتندو دایرکت امروز را تماشا کردید، دیدگاه‌های خود را با بیکینگ در مورد جدیدترین اخبار بازی به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا