بازی

خروج چند عضو ارشد کرایتریون پس از عرضه Need for Speed Unbound

خروج چند عضو ارشد کرایتریون پس از عرضه Need for Speed Unbound

طبق گزارش‌های جدید، پنج توسعه‌دهنده ارشد استودیو کرایتریون تصمیم گرفته‌اند پس از انتشار بازی Need for Speed Unbound شرکت الکترونیک آرتز را ترک کنند. طبق این گزارش مت وبستر، معاون و مدیر ارشد اجرایی کرایتریون و پیت لیک، تهیه‌کننده اجرایی به همراه آلن مک دیرمنت به‌عنوان مدیر بخش توسعه، استیو آپهیل به‌عنوان مدیر محتوا و آندری شایرز که کارگردان ارشد فنی کرایتریون بود، برای جستجوی فرصت‌های جدید شغلی شرکت الکترونیک آرتز را ترک کردند. همه‌ی این پنج عضو ارشد بیش از یک دهه است که در کرایتریون مشغول ساخت بازی هستند؛ به‌خصوص مت وبستر که در ۲۳ سال گذشته در EA فعالیت کرد و سابقه‌ی کار روی نسخه اورجینال سری فیفا را دارد.

جدیدترین اثر شرکت کرایتریون بازی Need for Speed Unbound است که در نگاه کلی توانست بازخوردهای خوبی از منتقدها دریافت کند و رضایت گروهی از بازیکنان را نیز جلب کرد. راتر در پیامی داخلی به کارکنان کرایتریون گفت: «اکنون یک سال از زمانی می‌گذرد که تیم‌های مستعد کدمسترز و کرایتریون رسما به‌عنوان یک تیم متحد شده‌اند تا آینده‌ی سرگرمی‌های مسابقه‌ای را هدایت کنند. این یک دوره‌ی فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای گروه ما به شمار می‌آید؛ باتوجه‌به عرضه‌ی موفقیت‌آمیز EA Sports F1 22 در اوایل امسال، انتشار Need for Speed Unbound که به‌عنوان آغاز یک دوره جدید برای این مجموعه شناخته می‌شود و همچنین پیشرفت قابل‌توجه در توسعه WRC بعدی».

تصویری از خودروی با نقش و نگار بازی Need For Speed Unbound

Need for Speed Unbound اولین نسخه از سری ریسنیگ نید فور اسپید از زمان عرضه‌ی ناامیدکننده Need for Speed Heat در سال ۲۰۱۹ است. این مجموعه که درواقع یک سری سالانه در اوایل دهه ۲ هزار میلادی بود، در سال‌های اخیر محبوبیت خود را از دست داد و از دیگر عناوین مسابقه‌ای مانند Forza Horizon عقب افتاد.

راتر در ادامه پیام خود افزود: «همان‌طور که به آینده نگاه می‌کنیم، می‌دانیم که فرصتی عالی برای تکامل بازی‌ها و تجربیاتمان و ارائه‌ی آن‌ها به مخاطبان بیشتر وجود دارد؛ با کمک استراتژی بلندمدت جهت تقویت نقاط قوت خود در ساخت بازی‌های ریسنیگ جهان باز و آرکید. باتوجه‌به پیشرفت‌هایی که تاکنون در سال جاری انجام شده است، با عرضه‌ی دو بازی و برنامه‌های بیشتر در دست اجرا برای آینده، ما مطمئن هستیم که بهترین افراد را داریم که روی بهترین بازی‌ها کار می‌کنند و در سال ۲۰۲۳ به دستاوردهای بزرگی دست خواهیم یافت».

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا