بازی

اعلام تاریخ عرضه‌ی Red Dead Redemption برای PS4 و سوییچ

اعلام تاریخ عرضه‌ی Red Dead Redemption برای PS4 و
سوییچ

۱۳ سال پس از انتشار روی کنسول‌های نسل هفتمی، بازی Red Dead Redemption برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

راک‌استار گیمز پس از ماه‌ها انتشار شایعات مختلف، با انتشار یک تریلر خبر عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption را روی کنسول‌های PS4 و نینتندو سوییچ را تایید کرد. براساس اطلاعات به‌اشتراک گذاشته شده از سوی راک‌استار، این نسخه از بازی برخلاف شایعات قبلی یک ریمیک کامل براساس گرافیک Red Dead Redemption 2 یا یک ریمستر نخواهد بود و این نسخه صرفا یک پورت از بازی اصلی برای پلتفرم‌های پلی استیشن و سوییچ خواهد بود تا کاربران این کنسول‌ها این داستان حماسی را به‌صورت نیتیو روی کنسول‌های خود تجربه کنند.

پورت این نسخه از بازی توسط استودیوی Double Eleven Studios توسعه یافته است و علاوه‌بر داستان جان مارستون از اعضای باقی‌مانده‌ی گروه بدنام ون‌درلیند، کمپین داستانی پرطرفدار Undead Nightmare نیز بخشی دیگر از این پکیچ ۴۹/۹۹ دلاری را تشکیل می‌دهند. Red Dead Redemption که بیش از ۱۷۰ جایزه‌ی بهترین بازی سال را در کارنامه دارد، قرار است از ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) روی فروشگاه‌های دیجیتالی این پلتفرم‌ها در دسترس قرار بگیرد.

شما می‌توانید اولین تیزر منتشر شده از پورت بازی Red Dead Redemption را از صفحه‌ی یوتیوب راک‌استار تماشا کنید. (توجه داشته باشید که این تریلر بخش‌هایی از سرنوشت تعدادی از شخصیت‌های اصلی RDR2 را فاش می‌کند.)

اعلام تاریخ عرضه‌ی Red Dead Redemption برای PS4 و
سوییچ

هنوز اطلاعات بیشتری از جزئیات فنی این نسخه از بازی منتشر نشده است، اما راک‌استار تنها کنسول PS4 را به‌عنوان پلتفرم مقصد این نسخه از بازی روی خانواده‌ی پلی استیشن اعلام کرده است و دارندگان کنسول پلی استیشن 5 نیز می‌توانند ازطریق برنامه‌ی Backwards Compatibility این بازی را تجربه کنند. این خبر به این معنا است که ویژگی‌های خاص دسته‌های بازی دوال‌سنس مانند تریگرهای انطباقی و بازخورد هپتیک این کنترلر، بخشی از این نسخه از بازی نخواهد بود.

به‌علاوه هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی پشتیبانی این بازی از نرخ فریم ۶۰ یا وضوح تصویر 4K روی کنسول‌های PS4 Pro و PS5 نیز اعلام نشده است. راک‌استار همچنین اعلام کرد پشتیبانی از زبان‌های چینی، کره‌‌ای، برزیلی پرتغالی، روسی و اسپانیایی آمریکای جنوبی تنها محتوای جدید این نسخه از بازی خواهند بود. هواداران سری رد دد ردمپشن روی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس نیز مثل سابق می‌توانند با خرید نسخه‌ی بهبودیافته‌ی ایکس باکس 360 بازی که از رزولوشن 4K نیز پشتیبانی می‌کند، این بازی را روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس خود تجربه کنند.

نظر شما کاربران بیکینگ در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا