بازی

رونمایی از کمان در تریلر جدید بازی A Plauge Tale: Requiem

رونمایی از کمان در تریلر جدید بازی A Plauge Tale: Requiem

شرکت فوکوس اینترتینمنت به‌تازگی ویدیوی کوتاهی از بازی A Plauge Tale: Requiem منتشر کرده است که بر کاربردهای متنوع کراس‌بو یا کمان زنبورکی شخصیت اصلی تمرکز دارد. استودیو آسوبو در طراحی این سلاح اسنایپ کردن دشمنان از فواصل دور را در نظر داشته است؛ اما این کمان در مبارزات با فواصل کمتر دربرابر دشمنان سرسخت‌تر نیز کاربردی است. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

آمیسیا با کمان جدید خود می‌تواند از تیرهای مختلفی استفاده کند. می‌توان از تیرهای طنابی برای کشیدن اجسام و از تیرهای آتشین برای به آتش کشیدن دشمنان استفاده کرد. تعداد تیرهایی که بازیکن می‌تواند حمل کند تک‌رقمی است و باید در استفاده از آن‌ها نهایت صرفه‌جویی را به کار برد. به‌نظر می‌رسد حالا با اضافه شدن کراس‌بو به عناصر مخفی‌کاری و کیمیاگری، سیستم مبارزاتی بازی از همیشه کامل‌تر شده است.

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ (ازطریق کلاود) منتشر خواهد شد. این بازی از همان روز عرضه به گیم پس راه می‌یابد. تکمیل این بازی اکشن ماجراجویی چیزی بین ۱۵ تا ۱۸ ساعت زمان خواهد برد. این اثر پس از نصب حدود ۵۵ گیگابیت از فضای ذخیره‌سازی سیستم را اشغال خواهد کرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا