بازی

بازگشت دو بازیگر دیگر فیلم‌های ددپول در فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز

بازگشت دو بازیگر دیگر فیلم‌های ددپول در فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳) | به ترتیب زمان پخش

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری از فیلم‌های ددپول در قسمت سوم فیلم Deadpool باز خواهند گشت. ددلاین از بازگشت مورنا باکارین، بازیگر نقش ونسا کارلیسل و استفان کاپیچیچ، بازیگر نقش کلوسوس در فیلم Deadpool 3 خبر داده است. پیش از این بازگشت کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی) و لزلی اوگامس در نقش Blind Al در این فیلم تایید شده بود. همچنین رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول و هیو جکمن،‌ بازیگر نقش وولورین قرار است در قسمت سوم فیلم Deadpool بازگردند.

رایان رینولدز در نقش ددپول با کاور گروه ایکس من در فیلم Deadpool 2

همچنین اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگران جدیدی هستند قرار است در فیلم Deadpool 3 حضور داشته باشند. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد.

رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن بازنویسی فیلم Deadpool 3 را بر عهده گرفته‌اند که زب ولز به نوشتن آن به ریس و ورنیک کمک خواهد کرد. پیش نویس اولیه فیلمنامه پیش از این توسط وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می‌شوند، نوشته شده بود.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا