بازی

اعلام تاریخ شروع بتا Rainbow Six Mobile در تریلر تازه

اعلام تاریخ شروع بتا Rainbow Six Mobile در تریلر تازه

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبی‌سافت اخیرا تریلر جدیدی از بازی Rainbow Six Mobile منتشر کرده است که در آن اطلاعاتی از تست بتای آینده را اعلام می‌کند. همچنین این تریلر جدید بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی شامل اپراتورهای مختلف، بخش اکشن و تیراندازی را همراه‌با همراه هرج و مرجی به نمایش می‌گذارد که در رقابت‌های این سری می‌توان انتظار مواجه با آن‌ها را داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در تست بتای خصوصی Rainbow Six Mobile در گوگل‌ پلی پیش‌ثبت‌نام کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه آیا نسخه بتای خصوصی روی iOS نیز در دسترس خواهد بود یا خیر، وجود ندارد. تست بتای خصوصی Rainbow Six Mobile قرار است در تاریخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) امسال در کشورهای ایالات متحده آمریکا، برزیل، کانادا، فیلیپین، مکزیک، سنگاپور و هند در دسترس قرار گیرد.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Rainbow Six Mobile ابتدا در ماه آوریل امسال معرفی شد. این بازی رقابت‌های مولتی پلیر 5v5 ظاهرا سبک گیم‌پلی Attackers vs Defenders مشابه با بازی Rainbow Six Siege را خواهد داشت. در حقیقت با نگاهی به تریلرها به نظر می‌رسد Rainbow Six Mobile تجربه‌ای نزدیک به Rainbow Six Siege را روی گوشی‌های هوشمند ارائه خواهد کرد.

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید رینبو سیکس موبایل چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا