موبایل

نکات طلایی برای خدمات تعمیر آیفون

—————- رپرتاژ آگهی —————–

 خدمات تعمیر آیفون یکی از خدمات بسیار حساس و ویژه برای شهروندان ایرانی است. موبایل های اپل به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین شرایط واردات، در بازار ایران با قیمتهای بسیار گزافی خرید و فروش می ‌شوند. قطعات اورجینال و اصلی موبایل های آیفون نیز در بازار قیمت های قابل توجهی دارد. متعاقباً وقتی نوبت به تعمیرات موبایل آیفون می رسد، کاربران  در انتظار خدماتی با کیفیت بالا و همراه با ضمانتنامه های لازم می باشند. با توجه به اینکه خدمات تعمیر آیفون در بخش‌ های مختلف ممکن است با چالش ‌های بسیار زیادی همراه باشد، در این مقاله با یکی از متخصصین شرکت موبایل فیکس همراه شده ایم تا نکات طلایی برای دریافت این خدمات را به شما ارائه کنیم.

تعمیر آیفون در بخش ‌های مختلف اعم از:
   – تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون
   – تعمیر و تعویض باتری آیفون
   – تعمیر و تعویض برد آیفون

و سایر بخش ها نیاز تمهیدات خاصی دارد. بدون در نظر گرفتن این تمهیدات عملاً کیفیت این خدمات مناسب به گوشی های استثنایی اپل نخواهد بود. دقت داشته باشید که هر اشتباه تعمیرکار ممکن است هزینه های بسیار گزافی را روی دست کاربر باقی بگذارد. نکاتی که در ادامه مرور می کنیم بیشتر تجربیات کاربرانی است که در گذشته چالش‌ های مربوط به این خدمات را پشت سر گذاشته اند.
 
تعمیر آیفون همراه با گارانتی
 یکی از نیازهای اصلی کاربران برای خدمات تعمیرات موبایل آیفون استفاده از گارانتی و ضمانت نامه های لازم برای این خدمات است. کیفیت شرط اصلی تعمیر گوشی آیفون است. تعمیرکاری که به کیفیت کار خود مطمئن بوده و هیچگونه ایرادی به کار او وارد نباشد، هیچ ابایی از عرضه خدمات خود همراه با گارانتی های لازم نخواهد داشت. کاربران می بایست در زمان استفاده از این خدمات حتما سراغ مجموعه‌ هایی بروند که خدمات خود را همراه با ضمانت نامه ها و گارانتی های لازم ارائه می نمایند. این مهم باعث می شود تا خیال کاربر از بابت کیفیت این خدمات راحت باشد.
 

تعمیر آیفون

تعمیر ال سی دی آیفون به جای تعویض
 یکی دیگر از نکات بسیار مهم و حیاتی درباره خدمات تعمیرات موبایل آیفون، تعمیر و تعویض ال سی دی این موبایل ها است. ال سی دی آیفون یکی از بهترین LCD گوشی های موجود در بازار است که کیفیت بسیار بالایی داشته و اکثریت کاربران از داشتن آن راضی هستند. کیفیت بالای این قطعه البته باعث شده تا قیمت آن نیز بسیار بالا باشد. تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون یکی از پر هزینه ترین خدمات تعمیراتی موبایل محسوب می شود. کاربران همیشه به دنبال استفاده از راهکار هایی برای بهینه کردن قیمت و هزینه تعمیر ال سی دی آیفون خود هستند.
 در این بین استفاده از خدمات تعمیر کاری که به جای تعویض ال سی دی آیفون با استفاده از تجهیزات و تجربه لازم به دنبال تعمیر آن باشد، بهترین شرایط را هم از نظر کیفیت خدمات و هم از نظر هزینه خدمات برای کاربر ایجاد خواهد کرد.
البته دقت داشته باشید که امکان تعمیر تاچ ال سی دی موبایل آیفون تحت هر شرایطی وجود نداشته و در بسیاری از مواقع امکان تامین آن وجود ندارد. در برخی مواقع مانند بروز ترک های سطحی بر روی صفحه نمایش و یا مشکلات نرم افزاری تعمیرکار میتواند با چند ترفند ساده برای تعمیر این قطعه در موبایل شما اقدام نموده و نیاز به تعویض آن نخواهید داشت.
 در سایر موارد چاره‌ای جز تعویض صفحه نمایش موبایل آیفون خود نخواهید داشت. در چنین مواقعی نیز بایستی حتماً دقت داشته باشید تا از قطعات اورجینال و اصلی برای تعویض این قطعه استفاده شود. در غیر اینصورت موبایل شما بزودی تمام کیفیت خود را از دست خواهد داد.
 
تعویض باتری آیفون فقط با قطعات اصلی
  باتری آیفون نیز یکی دیگر از قطعاتی است که معمولاً در هنگام استفاده و در طول عمر این موبایل با ایرادات بسیار زیادی همراه می شود. بسیاری از کاربران از کیفیت پایین باتری آیفون بعد از تعویض آن گله‌مند بوده و مدعی هستند که دیگر نمی تواند از موبایل خود مانند روز اول استفاده کنند. این مهم به دلیل استفاده از قطعات متفرقه برای تعویض باتری آیفون است.
 هنگامه ورودی را در این قسمت از موبایل خود حتما باید از نمایندگی تعمیرات موبایل آیفون کمک بگیرید که به صورت مستقیم به این قطعات دسترسی دارند. این مهم باعث می شود هم کیفیت موبایل شما به صورت کامل حفظ شود و هم چالشی از بابت هزینه ها نداشته و با قیمت مناسب می توانید به قطعات اورجینال موبایل اپل دسترسی داشته باشید.
 

تعمیر آیفون

تعویض باتری و ال سی دی آیفون با مهلت تست
  یک نکته بسیار مهم و طلایی برای خدمات تعویض باتری آیفون و یا تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون دریافت مهلت تست استفاده از این قطعات است. در اختیار داشتن مهلت تست مزیتی است که باعث می ‌شود تا خیال شما از بابت کیفیت راحت باشد. واقعیت این است که امکان تشخیص اورجینال بودن و اصل بودن قطعات موبایل آیفون به این راحتی ‌ها برای کاربران وجود ندارد. برخی از تعمیرکاران نیز از امکان تشخیص قطعات اصلی و اورجینال از قطعات متفرقه عاجز هستند. در چنین مواقعی در اختیار داشتن مهلت تست استفاده از این قطعات باعث می شود تا شما بتوانید با چند روز استفاده نسبت به تشخیص کیفیت آنها اقدام کنید.
 
تجهزات مورد نیاز برای تعمیر آیفون
  یکی دیگر از نکات بسیار مهم و طلایی برای دریافت خدمات تعمیر آیفون و تعویض قطعات مختلف آن ازجمله ال سی دی و باتری آیفون در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و مورد نیاز برای این خدمات است. است در حال حاضر در سرتاسر دنیا از تجهیزات بسیار پیشرفته و فوق العاده برای این خدمات استفاده می شود که باعث شده هم کیفیت این خدمات با افزایش رو به رو باشد و هم درصد بروز اشتباه نیز به حداقل میزان خود برسد. استفاده از خدمات نمایندگی که به چنین تجهیزاتی دسترسی داشته باشد این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با خیال خود از بابت کیفیت راحت کنید.
 
نمایندگی تعمیر آیفون در موبایل فیکس با تجهیزات مدرن 
مجموعه موبایل فیکس یکی از قدیمی‌ ترین و با سابقه ترین مجموعه های عرضه کننده خدمات تعمیرات موبایل آیفون و تعویض قطعات آن با قطعات اورجینال و اصلی است. شما می توانید با استفاده از خدمات این مجموعه مزیت های زیر را برای خدمات تعمیرات موبایل اپل در اختیار داشته باشید:
•    امکان تعمیر موبایل خود را در کمترین زمان ممکن در اختیار خواهید داشت.
•    برای تمام خدمات از جمله تعمیر آیفون, تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون, تعمیر و تعویض باتری آیفون سایر خدمات می‌ توانید گارانتی های لازم را دریافت کنید.
•    امکان بهینه سازی حداکثری هزینه‌ ها را در اختیار خواهید داشت.
•    این مجموعه تمام فعالیت های خود را با استفاده از قطعات فابریک و اورجینال موبایل اپل انجام می دهد.
•    از بابت کیفیت، خیالی کاملاً راحت و آسوده خواهید داشت.
•    تعمیرکاران مجموعه موبایل فیکس در قدم اول برای تعمیر قطعات موبایل شما اقدام خواهند کرد و در صورت عدم امکان، تعویض قطعات در دستور کار قرار خواهد گرفت.
•    دسترسی به تجهیزات مدرن و پیشرفته مورد استفاده برای تعمیرات موبایل آیفون یکی دیگر از مزیت هایی است که در این مجموعه در اختیار خواهید داشت.
 برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش اینترنتی تعمیرات موبایل خود می توانید به سایت موبايل فيکس به نشانی www.mobilefixiran.com مراجعه و يا با شماره 02166760007 تماس بگيريد تا کارشناسان اين شرکت شما عزیزان را راهنمايی نمایند. 
 
 

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا