بازی

اعلام تاریخ انتشار بازی Victoria 3 با پخش تریلر جدید

اعلام تاریخ انتشار بازی Victoria 3 با پخش تریلر جدید

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت پارادوکس اینتراکتیو با انتشار یک تریلر اعلام کرد زمان عرضه‌ی بازی استراتژی Victoria 3 در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۱ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۲) خواهد بود. این بازی در زمان عرضه فقط روی پلتفرم پی سی در دسترس قرار می‌گیرد و استودیوی سازنده هنوز هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن روی کنسول‌ها را اعلام نکرده است.

تریلر جدید بازی Victoria 3 علاوه‌بر اعلام تاریخ انتشار به نمایش بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی می‌پردازد که در آن شاهد محیط‌های گوناگون و جلوه‌های بصری نیز هستیم. بازی Victoria 3 قرار است یک بازی استراتژیک و شبیه‌ساز اجتماعی، اقتصادی و سیاسی باشد که به‌گفته‌ی تیم پارادوکس می‌تواند نیازها و خواسته‌های هر فرد روی زمین در طول یک قرن از تحولات تکنولوژی و اجتماعی دراماتیک را نشان دهد.

بازی Victoria 3 شامل قابلیت تجربه‌ی مجدد نامحدود، گیم‌پلی چالش برانگیز حول محور اقتصاد در هر دوره‌ی زمانی و گزینه‌هایی برای پیشبرد دیپلماسی و توسعه‌ی سیاسی است. به‌گفته‌ی پارادوکس اینتراکتیو، وقایع بازی در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم اتفاق می‌افتد. این بازی به بازیکنان آزادی عمل خواهد داد تا بتوانند خواسته‌های نهایی خود را به‌دست آورند.

دانلود ویدئو از آپارات

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا