بازی

بازی Disney Speedstorm معرفی شد

بازی Disney Speedstorm معرفی شد

در جریان رویداد D23 و همزمان با رونمایی از بازی‌های دیزنی و مارول، استودیو گیم‌لافت به‌صورت رسمی بازی Disney Speedstorm را معرفی کرد. Speedstorm، یک بازی کارتینگ با حضور شخصیت‌های محبوب شرکت‌های دیزنی و پیکسار است.

در این بازی، حضور کاراکترهایی همچون کاپیتان جک اسپارو، مولان، میکی ماوس، سالی و بسیاری از دیگر شخصیت‌های محبوب پیکسار و دیزنی تایید شده است. انتظار می‌رود که شاهد یک بازی ریسینگ آرکید سرعتی باشیم که گیمرها با استفاده از نیترو و مکانیزم‌های دریفت، در محیط‌های مختلف و پویا به رقابت با یکدیگر بپردازند.

دانلود از آپارات

در این بازی مثل بسیاری از آثار کارتینگ دیگر، امکان استفاده از آیتم و سلاح‌های مختلف در جریان مسابقات وجود خواهد داشت. همچنین سازندگان بازی از امکان شخصی‌سازی، وجود محتوای آنلاین و چندنفره و ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های فصلی برای Disney Speedstorm خبر دادند. این به‌روزرسانی‌ها هر چند ماه یک بار عرضه می‌شوند و یک سری کاراکتر، محیط و قابلیت‌های شخصی‌سازی جدید به بازی اضافه می‌کنند.

Disney Speedstorm برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دست توسعه قرار دارد. براساس اعلام سازندگان، Speedstorm یک بازی رایگان با امکان پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود. در حال حاضر تاریخ انتشار بازی اعلام نشده است، اما با‌توجه‌به توضیحات صفحه‌ی استیم، احتمالا در سال ۲۰۲۲ شاهد انتشار این اثر خواهیم بود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا