بازی

انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی با نام Elio معرفی شد

انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی با نام Elio معرفی شد

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدید پیکسار در رویداد D23 معرفی شده است. این انیمیشن قرار است Elio نام داشته باشد که این انیمیشن علمی تخیلی و ماجراجویی قرار است داستان پسر بچه‌ ۱۱ ساله‌ای را دنبال می‌کند که راهی برای سفر در سراسر کهکشان پیدا می‌کند که با سفیر زمین به اشتباه گرفته می‌شود. یوناس کبریب صداپیشگی الیو و آمریکا فررا، بازیگر فیلم Barbie صداپیشگی شخصیت اولگا سولیس (مادر الیو) را بر عهده دارند.

آدریان مولینا، دستیار کارگردان انیمیشن Coco وظیفه کارگردانی انیمیشن Elio را بر عهده دارد و این انیمیشن قرار است در بهار سال ۲۰۲۴ اکران شود. انتظار می‌رود انیمیشن الیو در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) اکران شود. همچنین اولین تصویر انیمیشن Elio منتشر شده است که در آن می‌توانید سفر الیو به یک سیاره دیگر را مشاهده کنید و در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر باشید:

الیو وارد یک سیاره بیگانه در انیمیشن Elio می‌شود

انیمیشن Elemental قرار است انیمیشن بعدی پیکسار باشد که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین انیمیشن Inside Out 2، دیگر انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۴ خواهد بود که دنباله انیمیشن Inside Out انتظار می‌رود در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. 


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا