بازی

نگاهی به حالت Forge بازی Halo Infinite در ویدیو تازه

نگاهی به حالت Forge بازی Halo Infinite در ویدیو تازه

۳۴۳ اینداسترایز ویدئوی جدیدی را برای نمایش جزئیات حالت Forge بازی Halo Infinite منتشر کرد. در این ویدیو مایکل شور، طراح اصلی Forge و کلیف شولد، طراح مراحل بخش مولتی پلیر حضور دارند تا توضیحاتی را برای مخاطبان ارائه کنند. ویدیوی معرفی Forge بیشتر روی جنبه‌های ساخت‌و‌ساز آن تمرکز دارد و در آن شولد یکی از مراحل ابتدایی کمپین Halo Infinite را نشان می‌دهد که در حالت Forge بازسازی شده است.

به‌گفته‌ی سازندگان، تمام محتوای بخش داستانی و چندنفره‌ی Halo Infinite برای استفاده در حالت Forge در دسترس خواهند بود. در ادامه‌ی این ویدئو، توضیحاتی پیرامون ابزارهای مختلف ارائه شده است که در Forge هر بازیکن به آن‌ها دسترسی دارد. در این حالت بازیکنان برای طراحی مرحله و محیط دلخواه خود به چند ابزار مختلف برای مقیاس‌بندی، تکثیر نسخه‌های ساخته‌شده و ربایش دسترسی خواهند داشت. همچنین برای اولین‌بار در تاریخ حالت Forge، ساخت محتوای Halo Infinite دارای گزینه‌های لغو ویرایش (undo) و بازگردانی مجدد آن (redo) خواهد بود.

دانلود ویدئو از آپارات

طبق اعلام استودیوی بازی‌سازی ۳۴۳ اینداسترایز، حالت Forge همراه‌با به‌روزرسانی زمستانی به بازی Halo Infinite اضافه خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی حالت Forge بازی Halo Infinite چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا