بازی

وجود لابی‌های ۱۲۰ نفره و پیشرفت شراکتی در بازی Call of Duty: Warzone Mobile

وجود لابی‌های ۱۲۰ نفره و پیشرفت شراکتی در بازی Call of Duty: Warzone Mobile

شرکت اکتیویژن در رویداد Call of Duty Next پیش‌رو جزئیات جدیدی از بازی Call of Duty: Warzone Mobile را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد، اما پیش از برگزاری این شوکیس بزرگ می‌توان با مراجعه به وب‌سایت بازی اطلاعاتی از آن به‌دست آورد. وب‌سایت تازه نسخه‌ی موبایل کال آو دیوتی وارزون صرفا اعلام می‌کند که برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی باید رویداد کال آو دیوتی نکس را در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) دنبال کنید.

البته بررسی کدهای منبع وب‌سایت جزئیات بیشتری را در دسترس قرار می‌دهد. این داده‌ها بازی Call of Duty: Warzone Mobile را دارای گیم‌پلی اصیل مجموعه‌ی کال آو دیوتی با لابی‌های ۱۲۰ نفره و نوعی پیشرفت شراکتی توصیف می‌کنند. به پیش‌ثبت‌نام بازی نیز اشاره شده است که امکان دریافت جوایز را در زمان عرضه فراهم می‌کند.

تریلر رونمایی از بازی Call of Duty: Warzone Mobile در جریان رویداد GameSpot Swipe Mobile Showcase 2022 به اشتراک گذاشته شد. با اینکه این تیزر تنها یک هواپیما بر فراز آسمان را در طول ۸ ثانیه نشان داد، اما بازیکن‌های وارزون احتمالا این هواپیما را به یاد دارند. این تریلر نمایی از یک هواپیمای مشابه سکانس آغازین بازی Warzone در نقشه‌ی Verdansk را به تصویر می‌کشد که در چرخه‌ی حیات Modern Warfare در دسترس بود.

رویداد Call of Duty Next تنها به نمایش بازی Call of Duty: Warzone Mobile اختصاص ندارد؛ زیرا اکتیویژن اعلام کرده است که استودیو اینفینیتی وارد به رونمایی کامل از بخش مولتی‌پلیر بازی Modern Warfare 2 می‌پردازد، چند سورپرایز برای طرفدارها خواهد داشت و جزئیات بیشتری از بازی Warzone 2.0 برای کنسول‌ها و کامپیوتر را به اشتراک می‌گذارد. به‌هرشکل گیمرها نباید زمان زیادی را برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر بمانند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا