بازی

جدایی یکی از مؤسسان Deviation Games از استودیو

جدایی یکی از مؤسسان Deviation Games از استودیو

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو مستقل Deviation Games با انتشار توئیت جدیدی از جدایی جیسون بلاندل، یکی از مؤسسان استودیو خبر داده است. این استودیو توسط دیو آنتونی و جیسون بلاندل، توسعه‌دهندگان باسابقه‌ی سابق تری‌آرک تأسیس شد و در ماه ژوئن ۲۰۲۱ شاهد رونمایی رسمی از آن بودیم. اوایل امسال این استودیو دومین شعبه‌ی خود را در کانادا افتتاح کرد و به‌سراغ استخدام توسعه‌دهندگان بیشتری رفت.

استودیو Deviation Games اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که دیو آنتونی همچنان به‌عنوان مدیرعامل به هدایت استودیو ادامه خواهد داد و در سال گذشته وظیفه‌ی کارگردانی نخستین پروژه‌ی آن‌ها را نیز برعهده گرفته است. البته این استودیو برای چندین بخش مختلف نیرو جذب کرده است و از میان آن‌ها می‌توان به لوئیس کسل، یکی از بنیان‌گذاران استودیو Westwood اشاره کرد که به‌عنوان معاون ارشد توسعه کارش را آغاز می‌کند.

جاناتان هاوکینز و دین رایمر، توسعه‌دهندگان بازی God of War و تونی فلیم، توسعه‌دهنده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops نیز به استودیو Deviation Games پیوستند. این استودیو با همکاری پلی استیشن روی یک بازی AAA تازه کار می‌کند که در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. جزئیات زیادی از این بازی در دست نیست، اما طرفدارها بارها سعی کردند که باتوجه‌به آگهی‌های شغلی به نکاتی در رابطه با بازی پی ببرند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا