تکنولوژی

قیمت طراحی سایت با وردپرس چند؟

قیمت طراحی سایت با وردپرس چند؟

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

هنگامی که برای طراحی سایت به شرکت‌ های فعال در این زمینه مراجعه می‌ کنید ممکن است با قیمت‌ ها و تعرفه‌ های مختلفی روبرو شوید. قیمت طراحی سایت با وردپرس نیز که یکی از روش‌های طراحی سایت به شمار می‌آید، بر اساس اینکه شما قصد دارید چه نوع سایتی در اختیار داشته باشید متنوع است. بر همین اساس بهتر است پیش از اخذ تصمیم نهایی در این خصوص، درباره قیمت یا تعرفه‌ طراحی سایت بخصوص سایت‌ های وردپرسی که امروزه مشتریان بسیاری پیدا کرده‌اند اطلاعات جامعی به دست آورید. ما در این مقاله ضمن بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌ های طراحی سایت با وردپرس به بررسی قیمت طراحی سایت از زوایای مختلف خواهیم پرداخت.

چرا طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد میکنیم؟!

همان طور که می‌دانید امروزه برای طراحی سایت از یک روش کدنویسی و یک روش دیگر یعنی با استفاده از CMSها بدون نیاز به کدنویسی استفاده می‌شود که هر دوی آنها قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. وردپرس WordPress در بین سایر روش‌های طراحی سایت چند سالی است که مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته و دارندگان کسب‌ و کارهای مختلف نیز ترجیح می‌دهند سایت خود را با استفاده از این پلتفرم طراحی نمایند. به این جهت که مدیریت آن ساده است و می‌توان با استفاده از پلاگین‌ ها و یا افزونه‌ هایی که برای آن طراحی شده است تغییرات متنوعی را روی آن به وجود آورد.

نکته مهم دیگر در خصوص استفاده از وردپرس برای طراحی سایت این است که امکان طراحی سایت ارزان در انواع دسته های مختلف و کاربردی مانند سایت‌های خبری، فروشگاهی، آموزشی، شرکتی، خدماتی و… توسط آن فراهم شده است. همچنین از آن جا که وردپرس open source و یا متن باز است، طراح سایت می‌تواند کدهای بیشتری را برای آن نوشته و قابلیت‌های خاص دیگری به آن بیفزاید که البته این مورد تنها از عهده طراحان و توسعه‌ دهندگان وب بر می‌آید.

در واقع وردپرس یکی از بهترین روش‌ های طراحی سایت است که می‌تواند مورد استفاده تمامی افراد قرار گیرد تا سایت خود را راه اندازی و مدیریت نمایند. این روش بر خلاف استفاده از کدنویسی، از پیچیدگی کمتری برخوردار میباشد. به همین دلیل در سال‌های اخیر مشتریان طراحی سایت از این روش بسیار استقبال کرده‌اند، به طوری که در حال حاضر می‌توان گفت بسیاری از سایت‌های بزرگ فروشگاهی و شرکتی در دنیا با استفاده از وردپرس به وجود آمده‌اند.

تعرفه طراحی سایت با وردپرس

با توجه به مواردی که در مورد طراحی سایت با وردپرس بیان کردیم می‌توان به این موضوع نیز اشاره کرد که چنانچه شما برای کسب‌ و کار خود نیاز به طراحی سایت با کیفیت و کارآمد دارید، می‌توانید این روش را برگزینید. تعرفه طراحی سایت با وردپرس نیز با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که برای آن در نظر گرفته می‌شود، متفاوت است به همین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم در خصوص قیمت طراحی سایت با وردپرس گشت و گذاری در اینترنت کنید و از بین صدها شرکت طراحی سایت، معتبرترین شرکت طراحی سایت با قیمت مناسب را برای راه اندازی سایت خود انتخاب نمایید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس چگونه محاسبه می‌شود؟

پیش از آن که به این موضوع مهم بپردازیم لازم است به این نکته اشاره کنیم که در دنیای امروز بیشتر کسب‌ و کارها به سمت اینترنتی و آنلاین شدن پیش رفته‌اند؛ زیرا با توجه به بازار داغ رقابت، در فعالیت‌های کاری و اقتصادی مختلف، این امر گریز ناپذیر است. بخصوص آن که با شیوع بیماری کرونا در اغلب کشورهای جهان، استفاده از انواع کسب‌وکارها به ویژه خرید کالاها و محصولات مختلف به صورت حضوری، جای خود را به روش‌های آنلاین داده است. مردم در این محدوده زمانی ترجیح دادند بیشتر کارهای اداری، خرید و… را نیز به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. همین دو نکته سبب شد تا بسیاری از مدیران شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای خدماتی به داشتن یک سایت کاربردی در حوزه فعالیت کاری خود تمایل بیشتری داشته باشند.

در پایین به شرح تفاوت قیمت طراحی سایت براساس معیارهای مختلف پرداخته ایم:

  • تفاوت تعرفه طراحی سایت با وردپرس و سیستم اختصاصی

در کمی بالاتر نکته‌ ای در خصوص تفاوت قیمت طراحی سایت با وردپرس و هزینه طراحی سایت‌ های اختصاصی که به روش کدنویسی انجام می‌شود، اشاره کردیم. در سال‌های اخیر بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند که از یک سیستم همچون وردپرس که بسیار ساده و در عین سادگی حرفه‌ای میباشد؛ استفاده نمایند. زیرا وردپرس پلتفرمی است که اکثر نیازهای کسب و کار درآن پیاده سازی شده است و نیازی به کدنویسی از صفر نمیباشد. بنابراین به انواع کسب‌ و کارهای نوپا و فروشگاه‌های آنلاین کوچک و بزرگ پیشنهاد می‌کنیم روش‌های اختصاصی را کنار گذاشته و از وردپرس استفاده نمایند. زیرا افزونه‌های طراحی شده برای آن می‌تواند نیاز آن‌ها را در هر مورد برآورده نماید. نکته مهم دیگر آن است که تعرفه طراحی سایت به صورت اختصاصی شاید ده برابر گران‌ تر از وردپرس باشد در حالی که قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار ارزان‌ تر میباشد.

  • نیروی انسانی و مدت زمان انجام پروژه طراحی سایت

این عامل شاید اصلی‌ترین و اساسی‌ترین دلیل برای در نظر گرفتن قیمت طراحی سایت باشد؛ زیرا میزان ساعت کار مفید و تخصصی که نیروی انسانی روی سایت شما به کار می‌گیرد می‌تواند در میزان قیمت نقش داشته باشد. در این حالت طراح سایت، کارهای متنوع و گوناگونی متناسب با کسب‌وکار شما روی سایت‌ تان انجام میدهد  که کاربرد و عملکرد آن را افزایش می‌دهد. در این مرحله کارهای زیر از طرف طراح سایت صورت می‌گیرد.

  • تحلیل کامل پروژه توسط مدیر پروژه بر اساس خواست و نیازی که کارفرما به آن‌ها اشاره کرده است.
  • طراحی اولیه پروژه
  • ساخت طرح گرافیکی صفحات متعدد سایت توسط نیروی متخصصی که بر UI/UX تسلط دارد.
  • کدنویسی و پیاده سازی طرح‌های گرافیکی توسط افرادی که در Front-End مهارت دارند.
  • برنامه نویسی و داینامیک کردن صفحات کدنویسی شده توسط نیروهای متخصصی که بر Back-End شناخت و مهارت دارند.
  • ارائه نسخه اولیه سایت به کارفرما و بر طرف کردن ایرادات
  • ارائه خدمات پشتیبانی سایت، آموزش به کارفرما و پاسخ دهی به پرسش‌های مطرح شده
  • هزینه طراحی سایت بر اساس ماهیت سایت

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت طراحی سایت موثر است، ماهیت سایت و کاربرد آن است. زیرا همان طور که می‌دانید سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، خبری و… هر یک کارکردها و عملکردهای خاص خود را دارند و نیاز است تا بر اساس این موارد سایت طراحی شود. به همین منظور انتخاب موارد زیر از طرف طراح سایت برای راه اندازی سایت می‌تواند در قیمت طراحی سایت با وردپرس و یا روش اختصاصی تاثیرگذار باشد.

  • انتخاب و خرید دامنه یا آدرس سایت
  • انتخاب و خرید هاست که محل ذخیره سازی سایت به شمار می‌آید.
  • انتخاب نوع سیستم مدیریت محتوا یا CMS
  • هزینه طراحی ظاهری سایت
  • تهیه پلاگین‌های ویژه جهت طراحی سایت‌های وردپرسی
  • هزینه تولید محتوا
  • هزینه سئو سایت وردپرسی و ..
  • هزینه پشتیبانی سایت
  • هزینه تبلیغات
  • هزینه طراحی سایت به صورت ریسپانسیو به طوری که بتوان به قسمت‌های مختلف آن علاوه بر کامپیوتر روی موبایل و تبلت نیز دسترسی داشت.
  • در نظر گرفتن زمان کارفرما
  • امنیت سایت

همان طور که می‌دانید در اینترنت همه نوع سایتی وجود دارد و افراد زیادی از آن کسب درآمد می‌کنند؛ اما این فضا شرایطی را نیز در اختیار هکرها قرار داده است که می‌توانند به سایت شما نفوذ کرده و به آن آسیب برسانند. بخصوص زمانی که بوی پول بیشتری به مشام آن‌ها برسد.

بنابراین این کارفرما و صاحب سایت است که باید شرایط امنیت بهتری را برای سایت خود مهیا نماید. همچنین می‌دانید که وردپرس یک پلتفرم و یا سیستم مدیریت محتوای متن باز است به همین دلیل می‌تواند بستر مناسبی برای عملکرد هکرها به شمار آید بنابراین بهتر است امنیت هاست و به طورکل تمامی بخش‌های سایت خود را به بهترین شکل در نظر بگیرید. زیرا در غیر این صورت باید منتظر از بین رفتن اطلاعات، محتوا و در کل، سایت خود باشید. بنابراین هزینه کردن برای بالابردن امنیت سایت می‌تواند خیال شما را از بروز برخی اتفاقات آسوده نماید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

بهترین پیشنهاد قیمت طراحی سایت با شرکت طراحی سایت فارسینو

اکنون اگر کسب‌ و کار شما در شرایطی است که برای گسترش فعالیت خود و یا تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان نیاز به طراحی سایت دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم شرکتی را انتخاب کنید که بتواند قیمت طراحی سایت با وردپرس را به صورت عادلانه در نظر گیرد. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که طراحی سایت ارزان، همیشه نمی‌تواند مطلوب باشد. این امر زمانی ارزش پیدا می‌کند که شما از نتیجه عملکرد تیم طراحی سایت راضی باشید.  همچنین مشاهده نمونه کار، بررسی تخصص و نوع مشاوره طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.

فارسینو یکی از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی سایت وردپرس است که می‌تواند خدمات مختلف در این زمینه را از صفر تا صد با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. به همین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت استعلام قیمت طراحی سایت با وردپرس به فروشگاه فارسینو مراجعه نموده و حتی سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید.

قبل از ثبت سفارش به شما پیشنهاد میکنیم تا با یک مقایسه ساده با سایر رقبا، هزینه طراحی سایت با وردپرس را گرفته و سپس این خدمت را به فارسینو بسپارید.

فارسینو معتبرترین شرکت طراحی سایت در تهران و کرج با ارزان ترین تعرفه طراحی سایت با وردپرس

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا