بازی

قهرمانان جدید احتمالا فقط از طریق بتل پس به Overwatch 2 اضافه خواهند شد

قهرمانان جدید احتمالا فقط از طریق بتل پس به Overwatch 2 اضافه خواهند شد

شرکت بلیزارد قصد دارد با انتشار بازی Overwatch 2، بازیکن‌های اورواچ با تغییرات زیادی مواجه کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، رایگان شدن تجربه‌ی نسخه‌ی جدید است. تبدیل شدن Overwatch 2 به یک بازی رایگان به این معنا است که شرکت بلیزارد از راه‌های مختلف به مانند فروش انواع اسکین، آیتم‌های تزئینی و بتل پس می‌تواند درآمدزایی داشته باشد. در همین راستا اخیرا گزارشی منتشر شده است که ممکن است بازیکنان را در مورد شیوه‌ی درآمدزایی بلیزارد ازطریق بتل پس نگران کند.

شرکت بلیزارد اخیرا صفحه‌ی Battle.net بازی Overwatch 2 را به‌روزرسانی کرده است که نشان می‌دهد قهرمان‌های جدید معرفی‌شده از همان ابتدا در دسترس بازیکنان قرار نخواهند داشت و باید ازطریق بتل پس باز شوند. توضیحات به‌روزرسانی نشان می‌دهند که خریدارهای بسته Watchpoint که شامل بتل پس فصل اول نیز می‌شود، به‌طور خودکار به جدیدترین قهرمان سری اورواچ یعنی Kirkiko دسترسی پیدا خواهند کرد؛ بنابراین احتمالا این هیروی جدید از ابتدا در دسترس تمام بازیکنان نخواهد بود.

مبارزه هیروهای بازی Overwatch 2

البته شرکت بلیزارد پس از مدت کوتاهی، به‌روزرسانی صفحه‌ی بتل.نت بازی Overwatch 2 را به حال قبل بازگرداند و در حال حاضر توضیحات قدیمی‌تر در این صفحه قابل مشاهده هستند. پس از این اقدام بلیزارد، جان اسپکتور، مدیر تجاری سری Overwatch در توییتر به ارائه‌ی توضیحاتی پرداخت. وی گفت جزئیات بیشتر پیرامون بتل پس بازی Overwatch 2 در زمان دیگری منتشر می‌شود. در همین حال اسپکتور تأیید کرد که هیروهای جدید ازطریق بخش رایگان بتل پس در دسترس قرار می‌گیرند؛ بنابراین بازیکنان مجبور نخواهند بود برای باز کردن آن‌ها هزینه کنند.

در ادامه اسپکتور توضیح داد که هیروهای جدید در فصل‌های بعدی بازی Overwatch 2 نیز در مسیر رایگان بتل پس گنجانده می‌شوند تا اگر بازیکنان فرصت باز کردن هیرو را در طول فصل اول از دست دادند، در فصل‌های بعدی بتوانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. بازی Overwatch 2 قرار است از ۱۲ مهر (۴ اکتبر) امسال به‌صورت دسترسی زودهنگام روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرهای خود درباره‌ی اخبار بازی اورواچ 2 را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا