بازی

مواجهه مایلز مورالز با اسپات در کلیپ انیمیشن مرد عنکبوتی ۲

مواجهه مایلز مورالز با اسپات در کلیپ انیمیشن مرد عنکبوتی
۲

مایلز مورالز در کلیپ تازه انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ با کاراکتر شرور اسپات روبه‌رو می‌شود که مشغول سرقت از دستگاه خودپرداز یک فروشگاه است.

طرفدارانی که برای اکران Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) لحظه‌شماری می‌کنند، اکنون می‌توانند به تماشای کلیپ تازه این انیمیشن ابرقهرمانی بپردازند. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کانال یوتیوب FilmSpot Trailer ویدیو جدیدی از انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ پخش کرده است. این کلیپ کاراکتر اسپات با صداپیشگی جیسون شوارتزمن را نشان می‌دهد که از قدرت‌های خود استفاده می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

شامیک مور در نقش مایلز مورالز، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی، جیک جانسون در نقش پیتر بی. پارکر، ایسا ری در نقش اسپایدر-وومن، دنیل کالویا در نقش اسپایدر-پانک، کاران سونی در نقش اسپایدرمن ایندیا، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹، جیسون شوارتزمن در نقش اسپات، برایان تایری هنری در نقش جفرسون دیویس، لونا لورین ولز در نقش ریو مورالز، گرتا لی در نقش لیلا، اندی سمبرگ، ریچل درچ، جورما تاکونی و شیا ویگهام از ازجمله صداپیشه‌هایی به‌حساب می‌آیند که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: «مایلز مورالز برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse باز می‌گردد و پس از دیدار دوباره با گوئن استیسی، اسپایدرمن خیرخواه منطقه بروکلین به درون جهان‌های موازی پرتاب می‌شود؛ جایی‌که یک تیم از تبار عنکبوتی‌ها تلاش دارند تا از عالم هستی محافظت کنند. اما زمانی‌که قهرمانان درباره نحوه مقابله با تهدید تازه به اختلاف می‌خورند، مایلز مورالز خود را در مقابل دیگر عنکبوتی‌ها می‌بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا بتواند افراد نزدیک به خود را نجات دهد».

خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون روی صندلی کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse نشسته بودند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام وظیفه نگارش فیلم‌نامه آن را برعهده داشتند. کریس میلر، ایمی پاسکال، فیل لرد، آوی آراد، کریستینا استینبرگ و آلونزو رووالکابا به‌عنوان تهیه‌کننده و پیتر رمزی و آدیتیا سود به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این انیمیشن قعالیت داشتند. انیمیشن بسیار مورد انتظار مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی برای اکران در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) در آمریکا برنامه‌ریزی شده است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا