بازی

پخش تریلر اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Humankind

پخش تریلر اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Humankind

به‌تازگی شرکت سگا، به‌عنوان ناشر و استودیوی Amplitude، توسعه‌دهنده‌ی بازی استراتژی نوبتی Humankind، با پخش یک تریلر تازه به معرفی نخستین بسته‌ی گسترش دهنده بزرگ این بازی پرداختند. این DLC با نام Together We Rule شناخته می‌شود و قرار است ویژگی‌های جدیدی را به بازی Humankind اضافه کند. با مشاهده‌ی تریلر منتشر شده می‌توانیم بفهمیم که ویژگی‌های جدید دی‌ال‌سی Together We Rule شامل کنگره‌ی Humankind، سفارت، Diplomatic Affinity، موسیقی‌های تازه، ۶ تمدن جدید، ۶ Wonder جدید و رویدادهای داستانی خواهد بود.

بخش Congress of Humankind یا کنگره درواقع یک انجمن بین امپراتوری به شمار می‌آید که به بازیکنان بخش آنلاین اجازه می‌دهد در مورد مسائل جهانی رأی دهند، تصمیم بگیرند و در مورد درگیری‌های بین‌المللی با کمک یکدیگر قضاوت کنند. Embassy یا سفارت بخش جدید دیگری است که به بازیکنان اجازه می‌دهد توافق‌نامه‌هایی مانند قراردادهای آموزشی مشترک یا تحقیقاتی را امضا کنند. همچنین در این بخش بازیکنان می‌توانند از اهرم‌های مختلف قدرت خود برای انجام اقداماتی مانند اجرای خواسته‌هایشان یا کاهش پشتیبانی جنگی استفاده کنند.

در بسته الحاقی Together We Rule، تمدن‌هایی که از Diplomatic Affinity استفاده کنند، می‌توانند نقش فعال‌تری را در دیپلماسی‌ها ایفا کنند. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا وضعیت یک منطقه را تا ۱۰ مرتبه غیرنظامی اعلام کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند با استفاده از Diplomatic Affinity، به همه واحدها اجازه دهند تا Leverage را جمع‌آوری کنند. در ادامه مشخص شد که تمدن‌های جدیدی که با بسته الحاقی Together We Rule به بازی Humankind اضافه می‌شوند شامل سومری‌، سلسله هان چین، بلغاری‌، سوئیسی، اسکاتلندی و سنگاپوری هستند.

دانلود از آپارات

با اعلام استودیوی Amplitude، بسته الحاقی Together We Rule قرار است در پاییز امسال به بازی Humankind اضافه شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا