بازی

عرضه آپدیت 10.0 پلی استیشن 4

عرضه آپدیت 10.0 پلی استیشن 4

همزمان با انتشار آپدیت بزرگ پلی استیشن 5 که مواردی مثل پشتیبانی از وضوح تصویر 1440p را به این کنسول محبوب اضافه می‌کند، حالا شاهد عرضه جهانی نسخه 10 فرم‌ور سیستم‌عامل پلی استیشن 4 هستیم.

طبق اطلاعات منتشرشده، حالا کاربران می‌توانند علاوه‌بر استفاده از قابلیت Magnify برای بزرگ کردن صفحات وب در مرورگر کنسول، به قابلیت Zoom نیز دسترسی داشته باشند. این قابلیت به کابران این اجازه را می‌دهد که برخلاف بزرگ‌نمایی دستی اندازه صفحات وب، متن‌ها و تصاویر سایت‌ها با اندازه بزرگ‌تر و در تناسب با دیگر عناصر موجود در صفحه مشاهده کنند. همچنین حداکثر اندازه بزرگنمایی مرورگر این سیستم‌عامل نیز حالا به میزان ۵۰۰ درصد رسیده است.

پلی استیشن 4 / PS4 Pro

دیگر تغییرات سیستم‌عامل PS4 در به‌روزرسانی ۱۰/۰۰، بهبودهایی است که سونی در قابلیت ریموت پلی این کنسول ایجاد کرده است. کاربران از این پس می‌توانند در هنگام اتصال بی‌سیم توسط رایانه‌های شخصی یا سیستم‌های مک، از دکمه‌های کیبورد این دستگاه‌ها در کنسول بازی خود استفاده کنند. از این پس دیگر نیازی به استفاده از صفحه کلید مجازی سیستم‌عامل پلی استیشن برای تایپ کلمات و پیام‌ها در فضای کنسول نخواهد بود و همچنین کاربران در حالت ریموت پلی امکان به‌کار گیری کلیدهای کیبورد در بازی‌هایی را خواهند داشت که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.

از سوی دیگر طبق گزارش برخی کاربرها به‌نظر می‌رسد مشکلاتی خصوصا در دسترسی به DLCهای خریداری‌شده بازیکنان ایجاد شده که ظاهرا گزینه Restoring Licenses در تنظیمات حساب کاربری بازیکنان می‌توانند این مشکلات را در برخی از مواقع حل کند. البته کاربرها می‌توانند در روزهای آینده انتظار انتشار آپدیت کوچکی را داشته باشند تا مشکلات به‌صورت کامل برطرف شوند.

هنوز مشخص نیست سونی تا چه زمانی به انتشار به‌روزرسانی‌های بزرگ برای سیستم پلی استیشن 4 را ادامه می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد پیشرفت‌های جدید سیستم Remote Play احتمالا آخرین ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل این کنسول به‌جز به‌روزرسانی‌های امنیتی در سال‌های آینده خواهد بود.

نظر شما کاربران بیکینگ در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا