بازی

پیوستن بازیگر فیلم Murder Mystery 2 به سریال جدید جنگ ستارگان

پیوستن بازیگر فیلم Murder Mystery 2 به سریال جدید جنگ ستارگان

سریال The Acolyte، یکی از سریال‌های در دست ساخت از دنیای جنگ ستارگان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است. جودی ترنر اسمیت، بازیگر فیلم Queen & Slim و سریال Anne Boleyn پس از توافق با دیزنی و لوکاس فیلم به جمع بازیگران سریال جدید جنگ ستارگان اضافه شده است. آماندلا استنبرگ، بازیگر فیلم The Hate U Give اولین بازیگری بود که برای بازی در نقش اصلی به سریال The Acolyte اضافه شده است.

جودی ترنر اسمیت

طبق اعلام لوکاس‌فیلم، استنبرگ نقش اصلی سریال Star Wars جدید را بر عهده دارد، اما در حال حاضر اطلاعاتی از نقش اسمیت در این سریال در دسترس نیست. سریال The Acolyte قرار است در سال ۲۰۲۲ جلوی دوربین برود و در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود. لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد.

سریال The Acolyte به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست، اما Acolyte درواقع به سیث‌هایی گفته می‌شود که در حال آموزش توسط یک ارباب سیث هستند. البته می‌دانیم طبق قانونی که ارباب سیث دارث بین وضع کرده بود، تنها دو سیث می‌توانند وجود داشته باشند؛ یک استاد و یک شاگرد.

اتفاقات سریال The Acolyte احتمالا قرار است حدود ۵۰ سال پیش از اتفاقات فیلم The Phantom Menace جریان داشته باشد. علاوه‌بر فیلم Queen & Slim و سریال Anne Boleyn، جودی ترنر اسمیت سابقه بازی در آثار دیگری چون سریال The Last Ship، سریال Nightflyers، فیلم Without Remorse و فیلم After Yang را داشته است. فیلم White Noise قرار است کار بعدی اسمیت باشد و او اخیرا در فیلم The Independent و فیلم Murder Mystery 2 نیز جلوی دوربین رفته است. او هم‌اکنون در پشت صحنه سریال Bad Monkey حضور دارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا