بازی

بازگشت بازیگران و نویسندگان فیلم‌های ددپول در Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز

بازگشت بازیگران و نویسندگان فیلم‌های ددپول در Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳) | به ترتیب زمان پخش

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگران و نویسندگان فیلم‌های ددپول در قسمت سوم فیلم Deadpool مشخص شده است. کاران سونی و لزلی اوگامس برای نقش‌آفرینی دوباره قرار است در فیلم Deadpool 3 بازگردند. کاران سونی نقش دوپیندر (راننده تاکسی) و لزلی اوگامس نقش Blind Al را در دو قسمت اول فیلم ددپول بازی کرده بودند که پیش از این رایان رینولدز به بازگشت اوگامس در قسمت سوم این فیلم اشاره کرده بود، اما این موضوع اکنون رسمی شده است. رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول و هیو جکمن،‌ بازیگر نقش وولورین قرار است در قسمت سوم فیلم Deadpool بازگردند.

همچنین اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین از جمله بازیگران جدیدی هستند قرار است در فیلم Deadpool 3 حضور داشته باشند. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد. اللبته سونی و اوگامس تنها کسانی نیستند که از فیلم‌های اصلی ددپول قرار است در قسمت سوم آن بازگردند.

پال ورنیک و رت ریس

ددلاین گزارش داد که رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن بازنویسی فیلم Deadpool 3 را بر عهده گرفته‌اند که زب ولز به نوشتن آن به ریس و ورنیک کمک خواهد کرد. پیش نویس اولیه فیلمنامه پیش از این توسط وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می‌شوند، نوشته شده بود.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود. زب ولز که از نویسندگان مشهور دنیای کمیک به‌خصوص مجموعه مارول از جمله مرد عنکبوتی است، پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه یک قسمت از سریال She-Hulk: Attorney at Law را در همکاری با مارول استودیو داشته و همچنین به مگان مک‌دانل و نیا داکوستا در نوشتن فیلمنامه فیلم The Marvels کمک کرده است و علاوه‌براین او رهبری تیم نویسندگان و ساخت انیمیشن Marvel Zombies را بر عهده دارد که قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا