بازی

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی بازی The Last of Us Part 1

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی بازی The Last of Us Part 1

در جریان هفته گذشته، بازی Saints Row صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرد. بااین‌حال سینتز رو در هفته منتهی به ۱۲ شهریور ماه، با افت ۸۰ درصدی در فروش مواجه شد و چند رتبه سقوط کرد. این در حالی است که طی هفته‌ای که گذشت، اثر دیگری به اسم The Last of Us Part 1 صدر جدول چارت انگلستان را از آن خود کرده است.

در ادامه بازی Horizon Forbidden West، محصول استودیو گوریلا شرکت سونی دوم شد. بازی‌های Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection و F1 Manager 2022، تازه‌عرضه‌های دیگر هفته منتهی به ۱۲ شهریور (سوم سپتامبر) به‌ترتیب رتبه‌های ۳ و ۴ را کسب کرده‌اند. بازی Mario Kart 8 Deluxe پنجم شده است.

جدول فروش هفتگی بازی‌های ویدیویی در انگلستان، تنها فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها را نشان می‌دهد. همچنین این جدول می‌تواند شامل بازی‌هایی شود که در روزهای متفاوتی از هفته منتشر شدند. برای نمونه در هفته‌ای که ریبوت Saints Row رتبه یک را از آن خود کرد، این محصول شرکت دیپ سیلور در روز سه‌شنبه عرضه شد تا عملا ۶ روز از هفته میلادی را برای افزایش فروش خود در اختیار داشته باشد. ولی بازی The Last of Us Part I پلی استیشن 5 که با حدود نصف فروش هفته‌ی اول آن توانست صدر جدول هفته‌ی منتهی به ۳ سپتامبر را مال خود کند، در روز جمعه از راه رسید و فقط سه روز را برای رسیدن به رتبه یک در اختیار داشت.

این هفته در نیمه دوم جدول، Saints Row رتبه ششم را به خود اختصاص داده است و بازی Nintendo Switch Sports هفتم شد. در انتها Lego Star Wars: The Skywalker Saga از کسب رتبه‌ی هشتم لذت برد و بازی‌های Pokemon Legends: Arceus و Animal Crossing: New Horizons به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند. شما می‌توانید فهرست ۱۰ بازی پرفروش هفته‌ی منتهی به ۱۲ شهریور در بریتانیا را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ The Last of Us Part 1 هفته اول انتشار
۲ ۲ Horizon Forbidden West
۳ Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection هفته اول انتشار
۴ F1 Manager 2022 هفته اول انتشار
۵ ۴ Mario Kart 8 Deluxe
۶ ۱ Saints Row
۷ ۳ Nintendo Switch Sports
۸ ۱۰ Lego Star Wars: The Skywalker Saga
۹ ۶ Pokemon Legends: Arceus
۱۰ ۵ Animal Crossing: New Horizons

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا