بازی

واکنش جیمز کامرون به موفقیت آواتار ۲: استریمینگ بس است

واکنش جیمز کامرون به موفقیت آواتار ۲: استریمینگ بس است

طی سال‌های اخیر برخی از فیلم‌سازهای شناخته‌شده که اعتقاد زیادی به برتر بودن تجربه‌ی حضور در سینما و تماشای فیلم‌ها به شکل جمعی دربرابر بزرگ‌ترین پرده‌ی ممکن دارند، انتقادات گوناگونی از شبکه‌های آنلاین استریم‌محور را مطرح کرده‌اند. جیمز کامرون، کارگردان ترمیناتور و تایتانیک یکی از همین فیلم‌سازها است. از آن‌جایی که آواتار ۲ به موفقیت بزرگی دست یافته، او به‌تازگی صحبت‌هایی را در رابطه با استریمینگ بیان کرد.

فیلم Avatar: The Way of Water با درآمد ۱ میلیارد و ۷۴۹ میلیون دلاری در رتبه‌ی هفتم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما بدون احتساب نرخ تورم قرار دارد. جیمز کامرون می‌گوید که اهمیت خاصی به قرارگیری ۳ فیلم از آثار او بین ۱۰ فیلم پرفروش جهان نمی‌دهد، اما خوشحال است که مردم به سینماها بازگشته‌اند. او با اشاره به عدم خروج مردم از خانه و نشستن روی مبل برای ساعت‌ها دیدن محتوای شبکه‌های آنلاین گفت: «استریمینگ همین حالا هم دیگه کافیه. خسته شدم انقدر نشستم».

او این استقبال عالی از فیلم آواتار ۲ را یک پیام از سوی مخاطب‌ها می‌داند: «داریم به‌عنوان یک جامعه می‌گوییم که به این احتیاج داریم. ما نیاز داریم که به سینما برویم».

صحنه در شب فیلم فیلم Avatar: The Way of Water

موفقیت فیلم Avatar 2 کاری کرد که تولید و پخش قسمت‌های سوم تا پنجم مجموعه طی سال‌های آتی قطعی شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا