بازی

تایید عرضه بازی Sea of Stars روی پلی استیشن با پخش تریلر

تایید عرضه بازی Sea of Stars روی پلی استیشن با پخش تریلر

Sea of Stars یک بازی رترو، دو بعدی و نقش‌آفرینی به شمار می‌آید که استودیوی بازی‌سازی Sabotage توسعه‌ی آن را بر عهده دارد و قرار است آن را در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند. پیش از این، عرضه‌ی بازی Sea of Stars روی پلتفرم پی سی و کنسول نینتندو سوییچ تایید شده بود و حالا تیم سازنده با یک تریلر جدید، عرضه‌ی آن روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را تایید کرد. این تریلر که در بلاگ پلی استیشن منتشر شده است، نمایش جدیدی از گیم‌پلی با تمرکز بر مبارزات بازی را تقدیم هوادارها می‌کند.

طبق اطلاعات منتشرشده، در بازی Sea of Stars خبری از برخوردهای تصادفی یا فعالیت‌های پر زحمت نخواهد بود. همچنین تغییر فاز گیم‌پلی از بخش کاوش در محیط به مبارزه، بدون وقفه است. در مبارزات نوبتی Sea of Stars خبری از نوارهای نشانگر محدودیت زمانی نیست و بازیکنان می‌توانند آزادانه و بدون هیچ فشاری برای حرکت بعدی خود تصمیم بگیرند. در این بازی ۶ قهرمان قابل بازی در دسترس قرار دارند که هر کدام از حرکات، مهارت، طلسم و ظاهر متفاوتی برخوردار هستند. همچنین امکان ترکیب طلسم و مهارت هر شخصیت با سایر کاراکترهای اصلی وجود دارد. این قابلیت در زمان مبارزه یا حل معماهای محیطی کاربرد خواهد داشت.

تصویر بازی Sea of Stars

بازیکنان در حین مبارزات خود برای وارد کردن آسیب‌های بزرگ به جادو متکی هستند. بااین‌حال حملات فیزیکی بازیکنان، نوار MP آن‌ها را مجددا پر خواهد کرد. قفل‌هایی که برای جادوها یا مهارت دشمنان در نظر گرفته شده‌اند نیز یکی دیگر از مکانیسم‌های جالب گیم‌پلی به شمار می‌آیند. اگر بازیکنان موفق شوند این قفل‌ها را بشکنند، مهارت یا جادوی دشمنان تضعیف خواهد شد. اگر بازیکنان تمامی این قفل‌ها را از بین ببرند، می‌توانند حمله از جانب دشمنان را خنثی کنند.

همچنین امتیازات خاصی تحت عنوان Combo Point ازطریق حملات متوالی به‌دست می‌آیند. بازیکنان با کسب این امتیاز‌ها می‌توانند از کمبوهای دو نفره استفاده کنند تا قدرت و مهارت شخصیت‌ها را ترکیب کنند و انواع آسیب‌های سهمگین را به دشمنان بزنند. استودیو Sabotage می‌گوید کمبو پوینت‌ها در پایان هر نبرد از بین خواهند رفت و از آن‌جایی که استفاده از آن‌ها اصلا MP بازیکنان را کاهش نمی‌دهد، باید از هر فرصتی برای به کار بردن آن‌ها استفاده کرد.

همچنین هنگام دفاع یا حمله، یک پنجره‌ی زمانی کوتاه در نظر گرفته شده است که بازیکنان با فشردن کلید مربوطه در زمان مناسب می‌توانند آسیب دریافتی را کاهش دهند یا ضرباتی را که به دشمنان وارد می‌کنند، تقویت کنند. علاوه‌بر این، امکان بازگرداندن سلاح پرتابی در مبارزات وجود دارد.

محیط جنگلی و شخصیت های Sea of Stars

درنهایت، استودیوی سازنده مکانیسم Boosting در بازی Sea of Stars را معرفی کرد. در این مکانیسم، یکی از بازیکنان تیم می‌تواند مانایی را که در لحظه توسط حملات منظم یک بازیکن دیگر تولید می‌شود، ذخیره کند. هرگاه سه مرتبه این اقدام انجام شود، قدرت این ماناها با یکدیگر ترکیب خواهد شد و درنهایت تبدیل به یک حمله‌ی جادویی می‌شود. درنهایت استودیوی Sabotage تایید کرد که سه هیرو می‌توانند به‌صورت همزمان در نبردها شرکت کنند و بازیکنان قادر هستند بدون از دست دادن نوبت برای حمله، شخصیت تحت کنترل خود را تغییر دهند.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Sea of Stars قرار است در سال ۲۰۲۳ میلادی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی Sea of Stars چیست؟ آن را با بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا