بازی

کاوش در جزیره Melee در تریلر تازه بازی Sea of Thieves

کاوش در جزیره Melee در تریلر تازه بازی Sea of
Thieves

استودیو Rare تریلر جدیدی از بازی Sea of Thieves پخش کرد که به نمایش جزیره Melee از کراس‌اور The Legend of Monkey Island اختصاص دارد.

شرکت Rare تریلر جدیدی از Sea of Thieves: The Legend of Monkey Island منتشر کرد تا یکی از مهم‌ترین منطقه‌های اضافه شده به بازی یعنی جزیره Melee را به نمایش گذارد. با مشاهده تریلر می‌توانیم ببینیم این جزیره مکان‌های منحصربه‌فردی را به بازی Sea of Thieves اضافه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به میخانه SCUMM، خیابان اصلی، خانه Mojo و عمارت فرماندار اشاره کرد. علاوه‌بر مکان‌های داخلی جزیره، بازیکنان می‌توانند به مکان‌های جدید دیگری از جمله برج دیدبانی، جنگل، سیرک پرواز برادران فتوچینی و کارخانه کشتی‌سازی که قبلا متعلق به خاندان استن بوده‌ است، مراجعه کنند.

کراس‌اور بازی Sea of Thieves با مجموعه Monkey Island با عنوان The Legend of Monkey Island در ماه ژوئن معرفی شد. این کراس‌اور شامل مناطق جدید و مأموریت‌های پازل‌محور در سبک اشاره و کلیک خواهد بود که در طراحی آن‌ها از سری جزیره میمون‌ها الهام گرفته شده است. همچنین این کراس‌اور شامل سه Tall Tales خواهد بود و از فردا ۲۹ تیر (۲۰ ژوئیه) به‌صورت رایگان در اختیار تمامی بازیکنان Sea of Thieves روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد.

مشاهده ویدیو در یوتیوب

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Sea of Thieves رابا تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا