اینترنت

معرفی اپلیکیشن Vidmate؛ دانلود بدون دردسر ویدیو از یوتیوب و اینستاگرام

معرفی اپلیکیشن Vidmate؛ دانلود بدون دردسر ویدیو از یوتیوب و اینستاگرام

اغلب شبکه‌های اجتماعی، امکان دانلود محتوا مانند ویدیو را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهند و برای دریافت آن‌ها باید از ابزارهای جایگزین استفاده نمود. برنامه ویدمیت یکی از همین ابزارها است که به علاقه‌مندان امکان دانلود مستقیم ویدیو با کیفیت‌های مختلف از سرویس‌های محبوب مثل یوتیوب، تیک تاک، اینستاگرام و توییتر را می‌دهد.

قابلیت‌ها‌ و امکانات برنامه Vidmate

برنامه ویدمیت شباهت بسیاری به اپلیکیشن Snaptube دارد که قبلا آن را در بیکینگ معرفی کرده‌ایم. عملکرد اصلی اپ، دانلود ویدیوها از یوتیوب است؛ اما می‌توان از آن برای دانلود محتوا از سایر شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده نمود. تنها کافی است تا کاربر لینک ویدیو مورد نظر را در نوار جستجوی قرار گرفته در بالای صفحه اصلی وارد کند. پس از ورود به صفحه مختص به ویدیو، گزینه‌هایی مانند دانلود و به اشتراک‌گذاری در اختیار کاربر قرار می‌گیرند. همچنین اگر هنگام اجرای برنامه، گزینه Share را در داخل اپلیکیشن یوتیوب بزنید و سپس گزینه کپی کردن لینک را انتخاب کنید، آیکنی جهت مراجعه مستقیم به Vidmate نمایش داده خواهد شد.

برنامه ویدمیت

با انتخاب گزینه دانلود در صفحه اختصاصی ویدیو، می‌توانید میان فایل خروجی را با کیفیت مختلف انتخاب کنید. امکان استخراج و دانلود جداگانه صدا و موسیقی از ویدیوها با کیفیت‌های گوناگون نیز وجود دارد. از دیگر موارد قابل تنظیم پیش از شروع دانلود، امکان تغییر نام فایل و آدرس پیش‌فرض ذخیره‌سازی است.

پس از اتمام فرایند دانلود فایل، می‌توانید با مراجعه به بخش My Files به فهرستی از فایل‌های دانلود شده دسترسی داشته باشید. همچنین با لمس آیکن سه نقطه در کنار نام فایل، به گزینه‌های بیشتری مثل به اشتراک‌گذاری، حذف، پخش به عنوان موسیقی، تغییر نام و دانلود سایر رزولوشن‌ها دست پیدا خواهید کرد. با مراجعه به تب Private و تعریف یک رمز عبور، قادر خواهید بود تا موارد دلخواه را در داخل بخش محافظت شده قرار دهید تا به صورت عادی قابل مشاهده نباشند.

برنامه ویدمیت

کاربران می‌توانند با وارد شدن به حساب کاربری یوتیوب خود، از تجربه یکپارچه‌تری در برنامه ویدمیت بهره‌مند شوند. البته نباید فراموش کرد که این اپ به صورت رسمی در گوگل پلی قرار ندارد و احتمالا جمع‌آوری داده‌های کاربران توسط آن بسیار بالاست؛ در نتیجه بهتر است از وارد کردن اطلاعات اکانت اصلی گوگل خود در آن خودداری کنید.

در قسمت تنظیمات کاربران می‌توانند مواردی مثل محل دانلود پیش‌فرض، زبان برنامه، نمایش محتوای بزرگسال، حداکثر تعداد دانلود همزمان، ادامه خودکار دانلودها، کیفیت موسیقی قابل دانلود، نمایش فایل‌های پنهان شده، دانلود خودکار زیرنویس و استفاده از چندین کانکشن برای افزایش سرعت دانلود را کنترل کنند. سایر تنظیمات موجود در اپ Vidmate نیز شامل پخش‌کننده پیش‌فرض ویدیوها و کیفیت آن‌ها، نمایش نوار جستجوی سریع در نوتیفیکیشن بار و پوسته تاریک می‌شود.

برنامه vidmate

مزایا و معایب برنامه vidmate

برنامه ویدمیت ابزار مناسبی برای دانلود از یوتیوب، اینستاگرام، واتساپ و سایر شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. متاسفانه این برنامه به صورت رسمی در گوگل پلی وجود ندارد و باید آن را از سایت توسعه‌دهنده یا مایکت دریافت کنید. همچنین نسخه رایگان اپ از با انبوهی از تبلیغات اشباع شده است که می‌تواند در طولانی مدت آزاردهنده باشد؛ در نتیجه اگر استفاده زیادی از آن خواهید داشت، بهتر است به سراغ نسخه کرک شده بروید.

دانلود برنامه ویدمیت

 VidMate YouTube Video Downloader
  • VidMate YouTube Video Downloader
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: VidMate
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۲۰ مگابایت

سوالات متداول درباره برنامه ویدمیت

برنامه ویدمیت را از کجا می‌توان دانلود کرد؟

متاسفانه برنامه اسنپ تیوب در داخل گوگل پلی قرار ندارد و برای دانلود و نصب آن باید از سایت توسعه‌دهنده به آدرس vidmateapp.com یا مایکت استفاده نمایید.

برنامه ویدمیت چه کاربردی دارد؟

از برنامه ویدمیت می‌توان برای دانلود ویدیوهای یوتیوب، پست‌های اینستاگرام، استاتوس‌های واتساپ و محتوای به اشتراک گذاشته شده در سایر شبکه‌های اجتماعی با کیفیت‌های مختلف استفاده نمود.

جایگزین‌های برنامه ویدمیت چه اپ‌هایی هستند؟

اپلیکیشن محبوب اسنپ تیوب از محیطی مشابه با برنامه ویدمیت بهره می‌برد و قابلیت‌های یکسانی را درون خود جای داده است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا