بازی

تعیین بازیگرهای نقش شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در فصل ۶ سریال The Crown

تعیین بازیگرهای نقش شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در فصل ۶ سریال The Crown

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که روفوس کامپا و اد مک‌وی، بازیگران تئاتر برای ایفای نقش سنین مختلف شاهزاده ویلیام در فصل ششم و پایانی سریال The Crown (تاج) شبکه‌ی نتفلیکس انتخاب شدند. کامپا نقش ویلیام ۱۵ ساله را بازی می‌کند، درحالی‌که مک‌وی برای ایفای نقش ویلیام جوان در نظر گرفته شده است. سریال درام تاریخی تاج ماجراهای دوک کمبریج را در طول سال‌های تحصیل در دانشگاه تا تمرین‌های نظامی دنبال می‌کند.

مگ بلامی نیز رسما برای ایفای نقش سال‌های جوانی کیت میدلتون، دوشس کمبریج انتخاب شده است که شامل دیدار با شاهزاده ویلیام در دانشگاه سنت اندروز واقع در اسکاتلند می‌شود. این سه هنرپیشه به‌عنوان نخستین تجربه‌ی بازی در یک مجموعه‌ی تلویزیونی در فصل ششم سریال The Crown نقش‌آفرینی می‌کنند.

فصل پنجم سریال تاج نیز مانند فصل‌های قبلی دارای بازیگرهای کاملا جدیدی خواهد بود. در این فصل ایملدا استنتون نقش ملکه الیزابت دوم، لسلی منویل نقش شاهدخت مارگارت، جاناتان پرایس نقش شاهزاده فیلیپ، الیزابت دبیکی نقش شاهدخت دایانا، دومینیک وست نقش شاهزاده چارلز و جانی لی میلر نقش جان میجر را بازی می‌کنند. انتظار می‌رود که آن‌ها برای ایفای نقش در فصل ششم این سریال درام برنده‌ی جایزه نیز بازگردند.

سال گذشته فصل چهارم سریال The Crown در ۷ شاخه‌ی اصلی مراسم اِمی ازجمله بهترین بازیگر نقش اول مرد برای جاش اوکانر، بهترین سریال درام، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای جیلین اندرسون و بهترین بازیگر مکمل مرد برای توبیاس منزیس برنده‌ی جایزه شد. این سریال با همکاری پیتر مورگان، نویسنده‌ی فیلم فراست/نیکسون (Frost/Nixon)، استیون دالدری، کارگردان فیلم ساعت‌ها (The Hours) و اندی هریس، تهیه‌کننده‌ی فیلم ملکه (The Queen) تولید شده است که به ترتیب به‌عنوان خالق/نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی آن نیز شناخته می‌شوند.

سریال The Crown از زمان پخش نخستین فصل جوایز متعددی ازجمله ۳ جایزه‌ی گلدن گلوب در شاخه‌ی بهترین بازیگر زن برای کلر فوی، الیویا کلمن و اما کورین دریافت کرده است. فصل چهارم نیز جوایز برجسته‌ی زیادی ازجمله بهترین سریال درام، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به خانه برد. فصل‌های یک تا چهارم سریال تاج درحال‌حاضر در شبکه‌ی نتفلیکس قابل تماشا است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا