تکنولوژی

اولین تصاویر از لپ تاپ «گلکسی بوک پرو 2 360» منتشر شد

اولین تصاویر از لپ تاپ «گلکسی بوک پرو 2 360» منتشر شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سامسونگ امروز اعلام کرد که لپ‌تاپ‌های جدید از سری گلکسی بوک را در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2022) معرفی خواهد کرد. با اینکه شرکت کره‌ای فعلاً از ارائه اطلاعات بیشتر در این باره خودداری کرده، اما منابع غیررسمی اولین تصاویر رندر شده از گلکسی بوک جدید را منتشر کرده و نگاهی اجمالی به این لپ تاپ داشته‌اند. با دیجی رو همراه باشید.

این مدل جدید که با نام گلکسی بوک پرو 2 360 (Galaxy Book Pro 2 360) از آن یاد شده، به وضوح جانشینی برای گلکسی بوک پرو 360 خواهد بود که آوریل سال گذشته عرضه شده بود. این لپ تاپ ظاهراً با نام رمز «مارس 2» شناخته می‌شود و در ادامه می‌توانید تصاویر آن را در کنار مدل سال گذشته مشاهده کنید.

گلکسی بوک پرو 2 360

با توجه به تصاویر رندر شده، ظاهراً در بخش طراحی تغییر زیادی روی نداده، اما انتظار می‌رود در داخل بدنه از یک پردازنده جدید استفاده شده باشد (در نسخه سال گذشته امکان انتخاب از بین پردازنده‌های نسل یازدهم i3، i5 و i7 اینتل وجود داشت). در ضمن، سامسونگ همچنان به شراکت خود با مایکروسافت ادامه داده و در گلکسی بوک های جدید نیز از سیستم عامل ویندوز 11 با رابط کاربری One UI Book 4 استفاده خواهد کرد. این رابط کاربری تاحدودی سفارشی‌سازی‌شده و در انجام فعالیت‌های چندوظیفه‌ای، یعنی اجرای همزمان چند برنامه، عملکرد بهتری دارد.

گلکسی بوک پرو 2 360

در ضمن شایان ذکر است که این تصاویر رندر شده بر اساس مدل 15.6 اینچی هستند و ما انتظار داریم که شاهد یک مدل کوچک‌تر 13.3 اینچی هم باشیم. مدل بزرگ گلکسی بوک پرو 2 360 دارای سه پورت USB-C در طرفین، جک 3.5 میلی متری هدفون و یک شیار برای اتصال کارت حافظه خواهد بود. همان‌طور که از نام این لپ تاپ هم مشخص است، صفحه نمایش دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارد و می‌توان از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد (پشتیبانی از قلم اس پن هم در این لپ تاپ کاملاً قطعی است).

گلکسی بوک پرو 2 360

همان‌طور که از تصاویر حتماً متوجه شده‌اید، گلکسی بوک پرو 2 360 دارای یک رنگ نارنجی روشن خواهد بود که یک رنگ خاص بوده و برای این سری کاملاً تازگی دارد. و در نهایت اینکه، رونمایی رسمی از لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ برای روز 27 فوریه (8 اسفند) برنامه‌ریزی شده است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا