فناوری

سود شیائومی در سال ۲۰۲۱ هفتاد درصد افزایش یافت

سود شیائومی در سال ۲۰۲۱ هفتاد درصد افزایش یافت

به تازگی شیائومی نتایج مالی خود را برای سال ۲۰۲۱ ارائه کرده  که طبق  آمار منتشر شده، این شرکت در سال ۲۰۲۱ رشد ۷۰ درصدی را در سود خالص  تجربه کرده است.

به گزارش سایت gizmochina؛ طبق نتایج مالی، شیائومی رشد ۳۳.۵ درصدی درآمد را برای سال ۲۰۲۱ ثبت کرد در حالی که سود خالص تعدیل شده ۶۹.۵ درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش یافت. گفته شده،  ارقام مربوطه ۳۲۸.۳ میلیارد یوان (۵۱.۶ میلیارد دلار) در کل درآمد و ۲۲ میلیارد یوان بود.

نتایج مالی برای سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که شیائومی به شدت برای پر کردن خلاء هواوی پس از تحریم‌های آمریکا بر قدرت سابق چین حرکت کرده است. شیائومی کمپین قدرتمندی را انجام داده بود که آن را  در عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند پیشرو کرده است.

افزایش سود خالص شیائومی

براساس گزارش‌ها، محصولات مصرفی شیائومی در سرتاسر جهان پر طرفدارهستند که این امر نشان از پیشرفت غول فناوری چین در چندین جبهه رادارد. بر اساس داده‌های منتشر شده توسط این شرکت، بازار‌های نوظهور شتاب رشد قوی در آمریکای لاتین و آفریقا را حفظ کردند. شیائومی در هر دو منطقه از نظر فروش گوشی‌های هوشمند به جایگاه سوم رسیده است.

گفته شده، غول فناوری چین انتظار دارد این آمار چشمگیر را برای سال ۲۰۲۲ حفظ کند، زیرا همچنان به دنبال تنوع بخشیدن به مسیر درآمد خود با ارائه محصولات فناوری به سرعت در حال گسترش خود است.


بیشتر بخوانید

  • مجموع درآمد گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ اعلام شد

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا