کسب و کار

معرفی نرم افزار ITSM دانا پرو

معرفی نرم افزار ITSM دانا پرو

—————- رپرتاژ آگهی —————–

ITSM به فرآیندها و سیاست هایی اطلاق می شود که تیم های فنی آنها را طراحی، برنامه ریزی و به مشتریان خود ارائه می کنند. در مقایسه با رویکردهای سنتی مدیریت فناوری اطلاعات مبتنی بر فناوری، ITSM بر نیازها یا الزامات مشتری تمرکز دارد.
به زبان ساده، ITSM به جای تمرکز بر سخت افزار یا سیستم ها، ارتقای مستمر خدمات مشتریان فناوری اطلاعات همسو با اهداف کسب و کار را در اولویت قرار می دهد.
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات پس از معرفی در دهه 1980 که عمدتا در مدیریت دیتاسنترها مورد استفاده قرار گرفت، دستخوش تغییرات زیادی شد. در آن زمان،  ITSM یک رویکرد سازمان یافته برای مدیریت منابع IT را ارائه می کرد.  با این حال، نسخه مدرن آن گسترده تر است  به شیوه های همگرایی فراگیر تجاری و فناوری اطلاعات اشاره دارد.
ITSM برای کسب و کارها بسیار ارزشمند است و به آنها اجازه می دهد تا با استفاده از پتانسیل فناوری های مدرن، فرصت های تجاری بیشتری را محقق کنند. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین نرم افزارهای ITSM ایرانی را معرفی کنیم. نرم افزار ITSM دانا پرو از طراحی کارآمد و مدرنی بهره می‌ برد و امکانات جامع و بسیار خوبی را در دسترس کسب و کارها قرار می دهد.
 

آشنایی با قابلیت های نرم افزار ITMS دانا پرو

 

معرفی نرم افزار ITSM دانا پرو

دانا پرو یک نرم افزار ITSM پیشرفته است که مبتنی بر چارچوب ITIL توسعه یافته است و به مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سازمان ها کمک می کند. این نرم افزار ایرانی تمام ابزارهایی را که یک کسب و کار یا سازمان برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات خود نیاز دارد، ارائه می دهد.
یکپارچگی ابزارها و دسترسی راحت به بخش های مختلف در دانا پرو باعث می شود تا بتوانید خیلی سریع فرآیندهایی صحیح و مطابق با بهروش های ITIL را در سازمان خود پیاده سازی کنید.
 

مدیریت تمام فرآیندها با ماژول های مدیریتی

با ماژول مدیریت رخداد دانا پرو می توانید به تمام ابزارهای ضروری کاربردی برای مدیریت صحیح رخدادها دسترسی پیدا کنید. تیم IT می تواند با این ابزارها، بهره وری خود را به بالاترین حد برساند. در ماژول مدیریت رخداد می توانید بلافاصله از رخدادهای جدید با خبر شوید و به کاربران کمک کنید تا مشکلاتشان را خودشان رفع کنند.
چرخه حیات یک رخداد به طور کامل و در یک صفحه قابل مشاهده و مدیریت است و با اتوماسیون فرآیندها می توانید بار کاری مدیریت رخدادها را تا 40 درصد کاهش دهید. این ماژول کمک می کند تا به قواعد SLA وفادار بمانید و سرعت و چابگی رسیدگی به رخدادها را افزایش دهید.
در ماژول مدیریت دارایی ها می توانید تمام دارایی های سازمان اعم از سخت افزار و نرم افزار را شناسایی و به صورت متمرکز مدیریت کنید. با قابلیت پویش خودکار شبکه و جمع آوری مشخصات دارایی ها، همیشه از آخرین تغییرات در سرورها، کامپیوترها یا سایر دستگاه ها مطلع بمانید و همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.
ماژول مدیریت دارایی دانا پرو به شما اجازه می دهد تا با نظارت دقیق و یکپارچه بر چرخه حیات دارایی ها، هزینه ها را به طور چشم گیری کاهش دهید.
با ماژول مدیریت تغییر می توانید به یک برنامه ریزی صحیح برسید و فرآیندهای استاندارد مطابق با چارچوب ITIL را پیاده سازی کنید. به این ترتیب می توانید ریسک تغییرات مهم IT بر عملیات سازمان را کاهش دهید.
ماژول مدیریت پیکربندی یا CMDB به شما اجازه می دهد تا تمام آیتم های پیکربندی (CI) موجود در بستر IT سازمان را شناسایی کنید. با مشخص کردن مشخصات هر کدام از CIها در نهایت می توانید از زیرساخت IT سازمان خود یک نقشه کامل داشته باشید.
ماژول مدیریت مشکل در تحلیل علل ریشه ای ایجاد مشکلات و کاهش یا جلوگیری از وقوع مجدد آنها کمک می کند. این ماژول با ماژول مارکتینگ و مدیریت تغییر یکپارچگی کاملی دارد و به همین دلیل قادر است بهره وری و کارایی تیم فناوری اطلاعات سازمان را افزایش دهد.
برای تعیین قواعد SLA و وفادار ماندن به آنها، ماژول مدیریت سطح خدمات دانا پرو به شما کمک می کند. با استفاده از این ماژول می توانید از ارائه خدمات به موقع و سریع براساس قواعد SLA مطمئن شوید. همچنین امکان نظارت دقیق و راحت بر روی زمان ارائه پاسخ اولیه و زمان بسته شدن تیکت ها در دسترس شما قرار دارد.
 

سرویس دسک دانا پرو

 

معرفی نرم افزار ITSM دانا پرو

واحد فناوری اطلاعات برای ارائه بهترین خدمات به کارکنان و مشتریان سازمان، به یک سرویس دسک پیشرفته و یکپارچه نیاز دارد. این راهکار باید با توجه به نیاز واحد IT طراحی شده باشد. ماژول سرویس دسک نرم افزار ITSM دانا پرو با توجه به بهروش های ITIL طراحی شده است.
واحدهای IT بزرگ با استفاده از این ماژول قادرند تا روزانه هزاران تیکت مربوط به رخدادها یا درخواست خدمات را مدیریت کنند. این ماژول از ویژگی های مختلفی تقسیم شده است که در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی ها را بررسی می کنیم.
 

دانا چت

دانا چت یک ابزار کارآمد است که امکان گفتگوی زنده با بازدیدکنندگان و مشتریان سایت را فراهم می کند. دانا چت این قابلیت را در اختیار کارشناسان واحد IT می گذارد تا در هر زمان از روی چت یک تیکت ایجاد کنند.
 

پیام های آماده

هر واحد IT در طول روز ممکن است بارها و بارها با سوالات و درخواست های تکراری مواجه شود. پیام های آماده در دانا پرو به کارشناسان پشتیبانی کمک می کند تا سرعت پاسخ دهی خود را به مراتب افزایش دهند. همچنین با استفاده از این پیام های آماده و پایگاه دانش دانا پرو می توانید به کاربران و مشتریان خود کمک کنید تا خودشان راه حل مناسب را پیدا کنند.
 

اندازه گیری رضایت کاربران

رضایت مشتریان رمز موفقیت هر کسب و کاری است و با ماژول CSAT دانا پرو می توانید میزان رضایت مندی مشتریان را به دقت زیر نظر بگیرید. در این ماژول می توانید میزان رضایت کاربران از تیکت های بسته شده را اندازه گیری کنید و کیفیت خدماتتان را به طور مستمر افزایش دهید.
 

تخصیص خودکار تیکت ها

با تخصیص خودکار و هوشمند تیکت ها به کارشناسان، علاوه بر افزایش بهره وری تیم IT، می توانید میزان رضایت مشتریان را افزایش دهید. امکان تخصیص تیکت ها براساس شیوه چرخشی یا حجم کاری وجود دارد.
 

کانال های ارتباطی یکپارچه

دانا پرو کانال های ارتباطی مختلفی مانند چت آنلاین، پورتال کاربران، ایمیل و تلفن را در دسترس کاربران قرار می دهد. بدین ترتیب، کارشناسان IT شما می توانند در همان جایی که کاربران تمایل دارند خدمت رسانی کنند.

همکاری مشترک روی تیکت ها

برای حل سریع تر و بهتر مشکلات و رسیدگی به درخواست های مشتریان، می توانید در هر تیکت یک پاسخ خصوصی ثبت و یا یکی از همکاران پشتیبانی از منشن کنید. به این ترتیب دو یا چند نفر می توانند با یکدیگر مشورت کنند و نرخ بسته شدن موفقیت آمیز تیکت را افزایش دهند.
 
نرم افزار ITSM دانا پرو قابلیت های بسیار خوبی را در زمینه سفارشی سازی ارائه می دهد که به دانش کدنویسی نیازی ندارد. علاوه بر این، دانا پرو از امنیت سطح بالایی برخوردار است و در این زمینه موفق به کسب گواهینامه امنیتی افتا از سازمان فناوری اطلاعات کشور شده است.
ورود به سایت داناپرداز: danapardaz.com
 

حتما بخوانید : جک ساختمانی

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا