فناوری

ویژگی پاسخ به استوری با voice در اینستاگرام فراهم می‌شود

ویژگی پاسخ به استوری با voice در اینستاگرام فراهم می‌شود

اینستاگرام به تازگی ویژگی لایک‌های خصوصی را به عنوان راه دیگری برای تعامل با استوری‌ها در اختیار کاربران خود قرار داد. بنا به گزارش engadget، به نظر می‌رسد این شرکت راه دیگری را برای پاسخ به کلیپ‌ها و تصاویر موقت (استوری) دوستان شما فراهم کند.

به گفته الساندرو پالوزی، که به برنامه‌های مهندسی معکوس برای یافتن شواهدی از ویژگی‌های جدید شهرت دارد اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی اجازه دادن افراد برای ارسال پیام‌های صوتی در پاسخ به استوری‌ها است.

پالوزی روز شنبه تصویری از ویژگی رابط کاربری جدید را در توئیتر خود به اشتراک گذاشت. او در این توئیت که در تاریخ ۲۶ مارس آن را منتشر کرد نوشت: «اینستاگرام در حال کار بر روی امکان پاسخ دادن به استوری با پیام صوتی است.»


بیشتر بخوانید

  • نحوه تنظیم ویژگی انتقال تماس در گوشی‌های اندرویدی

engadget برای بررسی صحت و سقم این خبر با اینستاگرام تماس گرفت. با این حال شایان ذکر است که همه ویژگی‌هایی که این شرکت در پشت صحنه کار می‌کند به انتشار عمومی ختم نمی شود. اینستاگرام زمانی که ویژگی استوری‌های خصوصی را معرفی کرد اعلام کرد که هدف از آن کاهش شلوغی صندوق ورودی است. با این حال به نظر می‌رسد ویژگی جدید (امکان پاسخ به استوری با پیام صوتی) با امکان جدید مغایرت دارد.

اینستاگرام

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا