بازی

احتمال عرضه‌ی بازی جدید سازنده The Quarry در سال ۲۰۲۵

احتمال عرضه‌ی بازی جدید سازنده The Quarry در سال ۲۰۲۵

ویل بایلز، کارگردان بازی‌های Until Dawn و The Quarry در مصاحبه‌ی اخیر خودش به این موضوع اشاره کرد که احتمالا پروژه‌ی بعدی او از ژانر ترسناک-نوجوانانه فاصله خواهد گرفت. او اعلام کرد که پروژه‌ی بعدی او در استودیو سوپرمسیو گیمز همچنان یک بازی ترسناک داستان محور خواهد بود. اگرچه احتمال دارد که حال و هوای بازی بعدی بایلز از فضای نوجوانانه‌ی آثار قبلی او فاصله داشته باشد:

«من از اینکه می‌توانم به شکل عمیق‌تری به شخصیت‌پردازی کاراکترها بپردازم خوشحال هستم و شما این امکان را در داستان‌های بلندتر می‌توانید به‌دست آورید. این موضوع به‌دلیل خسته کننده بودن آن ممکن برای بعضی از افراد منزجر کننده باشد. اما من این حقیقت را واقعا دوست دارم که می‌توان با یک کاراکتر به‌طور کامل همراه شد و روابط را می‌توانید به شکلی بررسی کنید که انجام آن در داستان‌های کوتاه‌تر واقعا سخت است.

دختر با کاپشن آبی در بازی Until Dawn سال ۲۰۱۵ کنسول PS4

ما کار روی آن [بازی بعدی] را آغاز کردیم. واقعا نمی‌توانم چیز زیادی در این رابطه به شما بگویم اما فقط می‌گویم که ما [کار روی بازی را] شروع کردیم. بازی به همان شکل [آثار قبل] ترسناک خواهد بود و وسعت آن هم‌اندازه‌ی The Quarry است. در همین حد می‌توانم به شما اطلاعات بدهم.»

بایلز در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خودش گفت که «احتمال دارد این بار بازی از فضای نوجوانانه‌ی آثار قبلی خودش فاصله بگیرد. همچنین او در پایان اعلام کرد که احتمالا بازی جدید استودیو سوپرمسیو بین سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۶عرضه خواهد شد.»

بازی The Quarry در تاریخ ۲۰ خرداد برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد.

در بیکینگ به بررسی متنی و ویدیویی بازی The Quarry پرداختیم و نمره‌ی خیلی خوب ۸ را به آن دادیم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا