بازی

شایعه: نینتندو در حال کار روی یک بازی دو بعدی جدید از ماریو است

شایعه: نینتندو در حال کار روی یک بازی دو بعدی جدید از ماریو است

مدت زیادی است که از انتشار اثری پلتفرمر و دوبعدی در مجموعه سوپر ماریو می‌گذرد. اگر آثار Super Mario Maker را کنار بگذاریم، آخرین بازی دوبعدی ساخته‌شده از این مجموعه بازی New Super Mario Bros. U بود که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شد. از آنجایی که مدت زمان زیادی از انتشار آن بازی گذشته است، افراد زیادی در مورد برنامه‎‌های نینتندو برای اثری دوبعدی و جدید از این مجموعه به‌فکر افتاده بودند و به نظر می‌رسد به‌زودی جوابی برای این سؤال به‌دست می‌آید.

یک افشاگر داخلی نینتندو با نام Zippo در وبلاگ خود نوشته است تیم Nintendo EPD در شهر کیوتو کشور ژاپن درحال ساخت یک بازی سوپر ماریوی پلتفرمر دوبعدی جدید است. او گفته این بازی بخشی از مجموعه New Super Mario Bros. نخواهد بود و اثری جدید است. به نظر این بازی طراحی هنری جدیدی دارد «که برخی افراد را شگفت‌زده خواهد کرد» و مولتی‌پلیر آنلاین هم خواهد داشت. همچنین او ادعا کرده Foreman Spike به‌عنوان یک کاراکتر درون بازی بازخواهد گشت.

این افشاگر در ادامه گفت که بازی مدت زیادی است در دست توسعه قرار دارد و درحال‌حاضر زمان درنظر گرفته‌شده برای عرضه‌ی آن، سال مالی ۲۰۲۳/۲۴ است؛ از آوریل ۲۰۲۳ تا مه ۲۰۲۴. Zippo نگفته است که بازی چه زمانی معرفی خواهد شد، اما از آنجایی که شایعات پخش یک نینتندو دایرکت جدید در این ماه به گوش می‌رسد، ممکن است خیلی زود شاهد معرفی شدن بازی باشیم.

همچنین گزارش شده است که شرکت نینتندو، نسخه‌های سوییچ دو بازی Zelda: The Twilight Princess و Zelda: The Wind Maker را در این دایرکت معرفی خواهد کرد. به‌تازگی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition هم برای سوییچ فهرست شده است و امکان دارد در جریان همین مراسم از این بازی هم رونمایی شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا