رمز ارز

اگر رالی ریپل را از دست دادید،این آلتکوین ها را فراموش نکنید

اگر رالی ریپل را از دست دادید،این آلتکوین ها را فراموش نکنید

اگر رالی ریپل را از دست دادید،این آلتکوین ها را فراموش نکنید

در ۱۴ جولای، بازار کریپتو شاهد افزایش ناگهانی فشار خرید به خصوص در آلتکوین ها بود. این  جهش بزرگ با پیروزی جزئی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مرتبط بود. قاضی فدرال حکم داد که XRP در فروش برنامه ‌ای مبادلات دارایی دیجیتال، اوراق بهادار محسوب نمی شود. همانطور که قیمت XRP رشد ۷۳ درصدی را ثبت کرد، چندین ارز دیجیتال دیگر نیز از مسیر بازیابی ریپل بهره می برند و تاثیر می‌ گیرند. در ادامه توضیح می دهیم که چگونه این احساسات مثبت می تواند فرصت های بازیابی را در سایر آلتکوین ها ارائه دهد.

الگوی صعودی در حال پیشرفت کاردانو

تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو - منبع: Tradingview

تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو – منبع: Tradingview

در میان جهش اخیر در بازار کریپتو، قیمت کاردانو با توسعه یک الگوی برگشت صعودی به نام الگوی دو کفی ادامه می ‌یابد. این نمودار معمولاً در کف بازار مشاهده می ‌شود و انباشت فعال را نشان می دهد که منجر به افزایش رشد قوی می ‌شود.

در حال حاضر قیمت ADA با ۰.۳۲ دلار معامله می شود. تحت تأثیر این الگو، قیمت ها برای غلبه بر مقاومت ۰.۴۶۲ دلار تلاش می کنند تا این الگو را به طور کامل تأیید و تکمیل کنند.

بازگشت صعودی سولانا

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا- منبع: Tradingview

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا- منبع: Tradingview

قیمت سولانا در ۷ جولای پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرد زیرا از خط روند مقاومت الگوی مثلث متقارن پیشی گرفت. این شکست به عنوان یک شاخص محوری از تغییر در پویایی بازار عمل می کند و پتانسیل افزایش قوی در آینده نزدیک را نشان می دهد.

قیمت SOL در حال حاضر با ۲۵.۸ دلار معامله می شود و در تلاش است تا از سد ۲۶.۷ دلار عبور کند. زیرا بازار شاهد اصلاحات پس از رالی بود. اگر قیمت این آلت کوین پایداری را بالاتر از نزدیکترین حمایت ۲۲.۶ دلار نشان دهد، خریداران می توانند به افزایش صعودی خود ادامه دهند.

با خرید پایدار، قیمت سولانا می تواند به ۳۸.۷۶ دلار و پس از آن ۵۰.۵ دلار افزایش یابد.

درخشش دوباره آلتکوین پالیگان

تجزیه و تحلیل قیمت پالیگان- منبع: Tradingview

تجزیه و تحلیل قیمت پالیگان- منبع: Tradingview

در ۱۰ ژوئیه، قیمت MATIC یک شکست قاطع از خط روند مقاومت طولانی مدت نشان داد. در راستای بهبود بازار، این ارز دیجیتال با پیگیری قابل توجهی مواجه شد که اعتقاد خریدار برای رسیدن به قیمت بالاتر را انعکاس می دهد.

هر نوسانی که خط روند نزولی را تست می کند، به دنبال رسیدن به یک هدف مهم است. در حال حاضر، پالیگان با قیمت ۰.۷۹ دلار معامله می شود که در طول روز ۶.۳ درصد کاهش یافت.

به نقل از کوین گیپ، اگر این قیمت بالای ۰.۷۱ دلار باقی بماند، این آلتکوین حرکت صعودی ۰.۹۴۷ دلار و به دنبال آن ۱.۱۹ دلار را دنبال خواهد کرد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا