بازی

قابل بازی نبودن مسابقه کوییدیچ در Hogwarts Legacy

قابل بازی نبودن مسابقه کوییدیچ در Hogwarts Legacy

بدون شک بازی Hogwarts Legacy به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار در دست ساخت دنیای بازی شناخته می‌شود. بسیاری برای تجربه این اثر لحظه‌شماری کرده و به‌طور قطع گشت‌و‌گذار در مدرسه جادوگری هاگوارتز برای علاقه‌مندان مجموعه قصه‌های هری پاتر و دیگر کاربران لذت‌بخش خواهد بود. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان این اثر با به‌روز رسانی بخش پرسش و پاسخ وبسایت رسمی بازی Hogwarts Legacy اعلام کردند که مسابقات کوییدیچ در این اثر قابل بازی نخواهد بود و کاربران قادر به شرکت در آن نیستند.

جالب است بدانید بازیکنان می‌توانند سوار روی چوب‌های جارو خود به کشف محیط‌های جدیدی در بازی بپردازند. سازندگان گفتند: «کوییدیچ در Hogwarts Legacy قابل بازی نیست. با‌این حال، پرواز با جارو برای پیمایش و چالش‌های مسابقه‌ای بخشی از بازی هستند. ‌همچنین بازیکنان قادر به پرواز با چوب‌ها برای کشف محیط‌های جدید و آشنا در اطراف قلعه هاگوازتر هستند.»

دو دانش آموز هاگوارتز و جغدهای زیبا در بازی Hogwarts Legacy

این خبر می‌تواند باعث نا‌امیدی طرفداران دنیای هری پاتر شود. بدون‌شک عده زیادی از آن‌ها انتظار داشتند تا بتوانند مسابقات کوییدیچ را در Hogwarts Legacy انجام بدهند. مسابقات کوییدیچ به‌عنوان یکی از ارکان اصلی دنیای هری پاتر در کتاب‌ها و مجموعه سینمایی این شخصیت محبوب، یاد می‌شود. در گذشته کوییدیچ در اکثر بازی‌های هری پاتر شرکت الکترونیک آرتز قابل بازی بود.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ این اثر نیز در دست توسعه است. با‌این‌حال تاریخ رسمی از جانب سازندگان برای انتشار آن اعلام نشده است. این اثر توسط استودیو Avalanche Software در دست توسعه بوده و وظیفه انتشار آن برعهده شرکت برادران وارنر قرار دارد. همچنین هفته گذشته مشخص شد که نسخه پلی استیشن این اثر، شامل یک کوئست انحصاری خواهد بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ به نظر شما قابل‌بازی نبودن کوییدیچ در این اثر چه تاثیراتی روی تجربه آن خواهد گذاشت؟ دیدگاه‌های خود را با بیکینگ به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا