بازی

نمایش پین هد در اولین تصاویر ریبوت فیلم Hellraiser

نمایش پین هد در اولین تصاویر ریبوت فیلم Hellraiser

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر ریبوت فیلم Hellraiser منتشر شده است. شبکه هولو به‌تازگی این تصاویر را منتشر کرده که در یک تصویر شاهد حضور شخصیت پین هد هستیم که ظاهری نسبت متفاوت به نسخه‌های قبلی این شخصیت در فیلم‌های هل‌ ریزر دارد. علاوه‌براینکه می‌توانید بخشی از این تصاویر را در توییتر هولو تماشا کنید، در ادامه می‌توانید شاهد اولین تصاویر ریبوت فیلم Hellraiser باشید:

پین هد در ریبوت فیلم Hellraiser

ریبوت فیلم Hellraiser

ریبوت فیلم Hellraiser در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) از شبکه هولو پخش خواهد شد. این فیلم ترسناک داستان یک زن جوان را دنبال می‌کند که با نیروهای سادیستی و فراطبیعی یک جعبه معمایی مرموز که مسئول ناپدید شدن برادرش است، روبه‌رو می‌شود. اودسا آزیون در نقش رایلی، جیمی کلیتون در نقش پین هد، برندون فلین، گوران ویسنجیک، درو استارکی، آدام فیسون، کیران هایندز، سلینا لو و هیام عباس، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Hellraiser حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیوید بروکنر وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Hellraiser را براساس فیلمنامه‌ای از بن کالینز و لوک پیوتروفسکی بر عهده داشته است. دیوید اس گویر به‌همراه بن کالینز و لوک پیوتروفسکی روی نوشتن داستان این فیلم ترسناک نیز نقش داشته است. فیلم هل‌ریزر با همکاری استودیوی قرن بیستم و Spyglass Media، سازنده قسمت‌های اخیر فیلم Scream تولید شده است. استودیوی قرن بیستم پیش از این فیلم Prey را که قسمت جدید فیلم Predator است، برای پخش از شبکه هولو تولید کرده بود که با استقبال گسترده کاربران و منتقدان مواجه شد.

قسمت اصلی فیلم Hellraiser اقتباسی از داستان کوتاه The Hellbound Heart اثر کلایو بارکر بود که خود بارکر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشت. پس از موفقیت فیلم Hellraiser، خیلی زود این فیلم ترسناک به یک مجموعه تبدیل شد و ۹ قسمت دیگر براساس آن تولید و منتشر شد که فیلم Hellraiser: Judgment آخرین فیلم این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۸ به‌روی پرده‌های سینما رفت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا