بازی

لغو برگزاری رویداد DC FanDome 2022

لغو برگزاری رویداد DC FanDome 2022

طبق اطلاعات به‌اشتراک گذاشته شده توسط وب‌سایت IndieWire، رویداد DC FanDome ۲۰۲۲ شرکت برادران وارنر امسال برگزار نخواهد شد. این رویداد که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ توسط وارنر به هواداران معرفی شد، نمایش‌های جدیدی از پروژه‌های در دست ساخت استودیوهای این شرکت مثل فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی آن‌ها را به‌نمایش می‌گذاشت.

هوادارها از ماه‌ها پیش در انتظار اعلام تاریخ برگزاری این رویداد توسط وارنر دیسکاوری بودند. سال گذشته، تاریخ برگزاری دقیق این برنامه در حدود ۶ ماه زودتر به اطلاع هواداران رسیده بود. با رونق گرفتن دوباره نمایشگاه‌ها و رویدادهای کامیک‌کان با حضور طرفداران در سال ۲۰۲۲، انتظار می‌رفت که رویداد DC FanDome ۲۰۲۲ نیز با حضور زنده‌ی تماشاگران برگزار شود.

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون به‌نظر می‌رسد لغو برگزاری این رویداد یکی دیگر از تصمیمات مدیریتی جدید مجموعه‌ی وارنر دیسکاوری به‌حساب می‌آید. سخنگوی این شرکت درباره وضعیت برگزاری رویداد DC FanDome امسال می‌گوید: «با بازگشت دوباره‌ی رویدادهای حضوری، وارنر دیسکاوری برای تعامل دوباره با هواداران به‌صورت زنده در کامیک‌کان‌های سراسر جهان بسیار هیجان‌زده است و بنابراین فعلا برنامه‌ای برای برگزاری رویداد DC FanDome ۲۰۲۲ وجود ندارد».

کاور فیلم ها و سریال های آینده دی سی / DC

به‌جز لغو برگزاری رویدادهای هواداری، طبق گزارش‌های منتشرشده مدیریت جدید مجموعه در حدود ۱۴ درصد از کارمندان شبکه‌ی اینترنتی HBO Max را اخراج کرده است. البته دیوید زسلاو، مدیرعامل پرحاشیه‌ی وارنر دیسکاوری می‌گوید پروژه‌های مربوط‌به دنیای دی‌سی، در صدر الویت‌های این غول فیلم‌سازی قرار دارند. لغو ساخت فیلم ۹۰ میلیون دلاری Batgirl پس از پایان مراحل فیلم‌برداری این فیلم نیز از دیگر تصمیم‌های زسلاو در برنامه او برای کاهش ۳ میلیارد دلاری مخارج مجموعه‌ی وارنر دیسکاوری در ماه‌های اخیر به‌حساب می‌آید.

رویداد DC FanDome که برای اولین‌بار در ماه اوت سال ۲۰۲۰ برگزار شد، در جریان ۲۴ ساعت پخش زنده نمایش‌های جدیدی از پروژه‌های موردانتظار این شرکت را به همراه‌با پنل‌های اختصاصی به‌نمایش می‌گذاشت. طبق آمارها بیش از ۲۲ میلیون کاربر در سراسر دنیا رویداد سال ۲۰۲۰ DC FanDome را تماشا کردند. در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی برادران وارنر اعلام کرد دومین برنامه‌ی DC FanDome در اکتبر ۲۰۲۱ برگزار می‌شود؛ رویدادی که در آن شاهد اولین نمایش‌ها از سریال Peacemaker جیمز گان و فیلم سینمایی Black Adam از دنیای دی‌سی بودیم.

با لغو برگزاری DC FanDome، احتمالا شرکت وارنر برادرز دیسکاوری در کامیک‌کان‌ها و نمایشگاه‌های دیگری که در طول سال آینده برگزار می‌شوند، از تریلرهای پروژه‌های در دست ساخت خود رونمایی کند. به جز دو فیلم Shazam! Fury of the Gods و Aquaman and the Lost Kingdom که هفته گذشته اکران آن‌ها به‌تأخیر افتادند، سریال اسپین‌آف پنگوئن مت ریوز، فصل دوم سریال Peacemaker جیمز گان و فیلم Joker: Folie à Deux از پروژه‌های در حال ساخت دی‌سی برای سال ۲۰۲۳ به بعد هستند.

درخصوص بازی های ویدیویی در دست توسعه‌ی استودیوهای وارنر نیز دو بازی Gotham Knights و Hogwarts Legacy قرار است به‌ترتیب در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) و ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن) در دسترس هواداران قرار بگیرند. هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Suicide Squad: Kill the Justice League استودیوی راک‌استدی اعلام نشده است و بنابراین باتوجه‌به لغو برگزاری رویداد DC FanDome، احتمالا می‌توانیم انتظار نمایش جدیدی از این بازی در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۲ در ماه دسامبر را داشته باشیم.

نظر شما کاربران بیکینگ در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا