بازی

انتشار تصاویر جدید از فیلم Black Panther 2

انتشار تصاویر جدید از فیلم Black Panther 2

مرداد امسال بود که مارول استودیو اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever را در پنل خود در کامیک کان سن دیگو منتشر کرد که این تریلر با استقبال طرفداران مواجه شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Black Panther 2 منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم پلنگ سیاه 2 اختصاص داده است و به همین منظور شاهد انتشار دو تصویر روی جلد از فیلم Black Panther: Wakanda Forever هستیم.

در تصویر روی جلد اصلی شاهد حضور شوری، نیمور و راموندا هستیم و در تصویر دوم ماسک پلنگ سیاه با طراحی متفاوتی‌تری را می‌توانیم ببینیم. همچنین دو تصویر جدید از فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است که در یک تصویر می‌توانیم ظاهر جدید شوری را مشاهده کنیم و در تصویر دیگر شوری درکنار راموندا آماده مبارزه می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

مقاله‌ مرتبط:

  • آیا دکتر دووم در فیلم Black Panther 2 حضور دارد؟

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther 2 قرار است پایان دهنده فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا