بازی

شایعه: بازی Resident Evil 9 در سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه خواهد شد

شایعه: بازی Resident Evil 9 در سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه خواهد
شد

به‌تازگی اخبار و شایعات تازه‌ای از جدیدترین نسخه سری بازی‌های رزیدنت ایول منتشر شده است.

همان‌طور که شما همراهان گرامی بیکینگ احتمالا از آن مطلع هستید، مجموعه وحشت بقا رزیدنت ایول در طول سال‌های گذشته روزهای شلوغی را سپری کرده است. استودیو بازی‌سازی کپکام از سال ۲۰۱۷ میلادی تا به امروز تقریبا هرسال یک نسخه جدید و مهم از این سری بازی را در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است. نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ اوایل سال جاری میلادی در دسترس قرار گرفت.

پیش از این امر نیز، بسته الحاقی Winters’ Expansion بازی رزیدنت ایول ویلج عرضه شد. با‌این حال باتوجه‌به گذر چند سال از انتشار آخرین نسخه اصلی جدید این مجموعه، جای تعجب نیست که سوالات زیادی پیرامون نسخه بعدی رزیدنت ایول در ذهن طرفداران شکل گرفته باشد. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، شایعات جدیدی از بازی Resident Evil 9 به گوش می‌رسد.

Resident Evil 4 Remake

طبق صحبت‌های جدید Dusk Golem که به‌عنوان یک افشاگر مورداعتماد شناخته می‌شود، فاصله زیادی تا زمان عرضه بازی رزیدنت ایول ۹ باقی مانده است. این شخص به‌تازگی در صحبت‌های تازه خود در سرور دیسکورد The Snitch ادعا کرد که براساس اطلاعات اخیر دریافت‌شده از منابع «موثق»، انتظار می‌رود Resident Evil 9 در سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه شود.

ممکن است اثر موردنظر در سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی شود. همچنین به نظر می‌رسد بازی Resident Evil 4 قرار است یک بسته الحاقی پولی با تمرکز روی شخصیت ایدا وانگ دریافت کند. بنابراین ممکن است کپکام ازاین امر برای پر کردن شکاف بین نسخه‌های جدید بازی در سال آینده استفاده کند.

از طرفی دیگر نیز، این شخص در گذشته ادعا کرده بود که Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ میلادی در دست ساخت بوده و امکان دارد این اثر آخرین نسخه شماره‌دار در این سری باشد. در ادامه باید گفت Dusk Golem در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که کپکام یک بازی جدید بزرگ را در پایان سال جاری معرفی خواهد کرد که قرار است در پاییز سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر شود. با‌این حال اشاره‌ای به نام این اثر نشده است.

نظر شما عزیزان چیست؟ به نظر شما مجموعه رزیدنت ایول چه مسیری را در آینده طی خواهد کرد؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا