فناوری

عینک VR اپل با تراشه مک عرضه می‌شود

عینک VR اپل با تراشه مک عرضه می‌شود

پیش بینی می‌شود  عینک واقعیت مجازی اپل از تراشه‌های مک (M۲) استفاده کند. این تراشه در مجموعه مک مینی به روز شده برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۲ گنجانده می‌شوند.

به گزارش سایت digitaltrends، هدست واقعیت مجازی یک دستگاه مستقل همه کاره شبیه به Oculus Quest ۲ است که پیش بینی می‌شود، اپل آن را با برخی از جدیدترین سخت افزار‌های کامپیوتری این شرکت تجهیز کند. از آنجایی که M۲ دارای یک CPU هشت هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای است، به نظر می‌رسد که Apple VR می‌تواند از نظر پردازشی در برابر بقیه هدست‌های موجود در بازار، قدرت خوبی داشته باشد.

اپل VR دارای “Staten” M۲ خواهد بود. گفته شده، تراشه فعلی این عینک  A۱۵، در حالی که M۱ بر اساس A۱۴ Bionic است. عینک جدید اپل دارای یک پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای قوی‌تر است. هسته‌های عملکرد جدید با اسم رمز “Avalanche” و هسته‌های کارایی به نام “Blizzard” شناخته می‌شوند.

عینک واقعیت مجازی اپل

گزارشات حاکی از آن است که این اطلاعات از دسامبر سال گذشته توسط  غول فناوری آمریکا در توئیتر برای هواداران به اشتراک گذاشته شد. تا کنون  به گفته توسعه دهندگان این شرکت،  عینک واقعیت مجازی از سیستم عامل iOS استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید

رونمایی متا از ویژگی مرز شخصی در سیستم Horizon


مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا