نرم افزار - سخت افزار

سامسونگ برنامه خودتعمیری را به دستگاه‌های سرگرمی خانگی بسط داد

سامسونگ برنامه خودتعمیری را به دستگاه‌های سرگرمی خانگی بسط داد

سامسونگ اعلام کرد که، از این پس، برنامه خودتعمیری این شرکت شامل دستگاه‌های سرگرمی خانگی مشخصی خواهد شد. این شرکت مجموعه‌ای از راهنمای تعمیرات گام به گام را برای محصولات مختلف، در کنار فراهمسازی قطعات جایگزین و ابزارهای تعمیر اصیل، ارائه کرده است.
 
این برنامه علاوه بر تلویزیون‌های 2023 سامسونگ، کنترل از راه دور آنها و مانیتورهایی که در طول یک سال گذشته عرضه شده‌اند تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین، این برنامه خودتعمیری اکنون شامل پروژکتور نسل دوم Freestyle و منتخبی از ساندبارها نیز می‌شود. مشتریان می‌توانند قطعات تعویضی را مستقیماً از این شرکت تحویل بگیرند.
 
البته، این برنامه همه مشکلات تعمیری را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. برای تلویزیون‌ها و مانیتورها، این برنامه فقط مسائل مربوط به تصویر، تامین برق، اتصال وایفای، صدا و کنترل از راه دور را شامل می‌شود. برای ساندبارها، این برنامه مشکلات مربوط به HDMI و اتصالات نوری، تامین برق، صدا و ارتباطات بی‌سیم را پوشش می‌دهد. بنا بر اعلام سامسونگ، بیشتر این مشکلات با ابزارهای رایج مانند پیچ گوشتی چهارسو قابل برطرف شدن هستند.
 

سامسونگ برنامه خودتعمیری را به دستگاه‌های سرگرمی خانگی بسط داد

این شرکت در ماه‌های اخیر در حال گسترش برنامه خودتعمیری بوده است. در ماه دسامبر گذشته، سامسونگ این برنامه را برای دستگاه‌های تاشو، مانند Galaxy Z Flip 5 و Z Fold 5، باز کرد. در اوائل سال 2023، این شرکت دستگاه‌های S22 و Galaxy Book را به این طرح اضافه کرد تا به محصولات موجود گلکسی بپیوندند.
 
در این راستا، سامسونگ به تازگی مجموعه گسترده‌تری از قطعات مشمول خودتعمیری را برای دستگاه‌هایی که قبلاً در این طرح گنجانده شده بودند اعلام کرده است. این مجموعه شامل اسپیکرها، خشاب سیم‌کارت، کلیدهای جانبی، کلیدهای تنظیم صدا، مجموعه‌های نمایشگر، شیشه پشتی و درگاه‌های شارژ برای تلفن‌ها و تبلت‌ها می‌شود. دارندگان گلکسی بوک همچنین می‌توانند از این پس خودتعمیری‌ها (DIY) را برای رفع اشکال اسپیکرها و فن انجام دهند. حال باید دید که رقیب آن، اپل، برای اینکه از جنبش خودتعمیری جا نماند چه تدبیری خواهد اندیشید.
 

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا