بازی

بازگشت بن کینگزلی در سریال Wonder Man مارول

بازگشت بن کینگزلی در سریال Wonder Man مارول

مارول استودیو در حال ساخت سریالی براساس شخصیت واندر من است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این سریال مشخص شده است. بن کینگزلی، بازیگر نقش تروور اسلتری قرار است در سریال Wonder Man نقش‌آفرینی کند. این سومین حضور کینگلزی در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. او در ابتدا به‌عنوان ماندرین تقلبی در فیلم Iron Man 3 معرفی شد که در ادامه مشخص شد نام واقعی او تروور اسلتری است.

در ادامه کینگزلی برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش تروور اسلتری در فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings بازگشت. اندرو گست، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Brooklyn Nine-Nine و سریال Community به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان در سریال Wonder Man حضور دارد و دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نقش خواهد داشت که احتمال دارد یک یا چند قسمت از سریال واندر من را نیز کارگردانی کند.

شخصیت واندر من دنیای مارول

سریال Wonder Man براساس قرارداد چندجانبه مارول استودیو با کرتون پس از موفقیت فیلم Shang-Chi در دست ساخت است که فیلم Shang-Chi 2 بخشی از این قرارداد خواهد بود. سریال Wonder Man همچنان در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، اما احتمال دارد این سریال در سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود. شخصیت واندر من یکی از شخصیت‌های قدیمی مارول است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۴ در شماره ۹ کمیک Avengers معرفی شد.

او در ابتدا به‌عنوان یک شخصیت شرور ظاهر شد و حضور کوتاهی در آثار مختلف داشت، اما از اواخر دهه ۷۰ میلادی این شخصیت به‌عنوان یک ابرقهرمان و یک عضو اونجر معرفی شد. سرانجام در دهه ۸۰ میلادی این شخصیت توانست جایگاهی پیدا کند و سایمون ویلیامز به‌عنوان نام او انتخاب شد. او یکی از اعضای Coast Avengers در لس آنجلس بود که لباسی سیاه و قرمز با عینکی قرمز رنگ داشت. در حال حاضر بازیگر نقش واندر من در سریال Wonder Man مشخص نشده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا